Gå til innhold

Er ikke dette fryktelig sært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjøpte en ponni til datteren da hun var 7 år, ikke fordi hun maste men fordi han ville at hun skulle ha noe å holde på med og som 7 åringer flest sa hun selvfølgelig ja til det. Nå er hun 8 år og synes ikke det er like stas, litt redd ble hun og etter et fall. Men hun blir med på ridetur når pappan spør henne. Men har til gode å høre at hun selv foreslår det. Men pappan synes det er såå stas at datteren rir da:)

Men da hun fikk hesten fikk hun samtidlig beskjed om at det ikke ble julegaver og bursdagsgaver iallfall ikke det neste året pga det. Så til jul fikk lillesøsteren som ikke har fått seg hest julegave mens hun ikke fikk noe. Er ikke det veldig sært? Hadde jenta mase masse om den ponnien så kunne jeg skjønt det men..

Anonymous poster hash: 80884...8ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er veldig veldig sært og ikke normalt.

Anonymous poster hash: b38df...36c

Skrevet

Noen foreldre skal oppfylle sine egne drømmer via barna.

Anonymous poster hash: 02d44...33e
Skrevet

Dette skjønner jeg ikke. Hva er det egentlig du spør om?

Anonymous poster hash: 17c4e...fbb

Skrevet

Dette skjønner jeg ikke. Hva er det egentlig du spør om?

Anonymous poster hash: 17c4e...fbb

Slik jeg skjønte det, så har datteren fått en ponny hun egentlig aldri har sagt at hun ønsker seg. Og fordi hun fikk den, så fikk hun ingen julegave. Søsteren hennes derimot, som IKKE fikk hest, fikk julegave. Var bare litt trist at hun ikke fikk noen julegaver for noe hun egentlig aldri har spurt om selv- hvertfall når hun ikke er spesielt interessert i hest.

Skrevet

Høres ut som jenta sa seg enig. Du sier jo at "som 7 åringer flest sa hun selvfølgelig ja til det". Hun vil da ha fått forklart at pga hest blir det ikke gaver det neste året. 

Synes det er helt greit at hvis man får en dyr gave, må man kutte ned på andre gaver. Når jenta har sagt seg enig i dette ser jeg ikke noe problem med det.

Uvanlig, ja. Men deres sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...