Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg har alt jeg tenker et hjem bør inneholde, men det blir liksom aldri hjemmekoselig. Det er for mye og trangt eller for lite og kaldt. Men jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg vil så gjerne ha et hjemmekoselig hjem. Et sted barna mine kan tenke på som varmt og innbydende, ikke kaos eller kaldt. Hva gjør jeg galt? 😔 Anonymous poster hash: 92bd2...9a8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Gardiner og ekte blomster, gjerne noen fine bilder på veggen, og ting som gjenspeiler deg/dere som person/er .. - det synes jeg gjør et hjem koselig. Mye å si hva slags mennesker som bor der også 😊 Anonymous poster hash: 49440...4c0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Gardiner og ekte blomster, gjerne noen fine bilder på veggen, og ting som gjenspeiler deg/dere som person/er .. - det synes jeg gjør et hjem koselig. Mye å si hva slags mennesker som bor der også 😊 Anonymous poster hash: 49440...4c0 He he kanskje det er oss det er noe galt med 😉 Men når dere innreder stuer, holder dere dere til én eller to farger da eller bare kjøper dere det dere synes er fint? Jeg tror kanskje det er det jeg har gjort galt, at jeg bare kjøper det jeg synes er fint, men så blir det ikke akkurat fint sammen... Anonymous poster hash: 92bd2...9a8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Hyggelige mennesker er egentlig det viktigste. Ellers hjelper det gjerne med litt farger, bøker og gardiner. Anonymous poster hash: a6275...5c2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Blomster, myke sittemøbler og bøker! Anonymous poster hash: 0ace3...ca8
Helene Harepus Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Er møblene dine i nøytrale farger? Litt fargerike tepper/puter, bilder på veggene. En bokhylle. Kanskje litt blomster. Gardiner er jeg personlig ikke glad i, men så bor jeg landlig så det trenges ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Stein, tre, glass og tekstiler. Kontraster og mange duse fargetoner. Helhet fra tak til gulv. Anonymous poster hash: 9f2a8...579
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 For min del: rent og ryddig, personlig kunst og bilder (elsker et maleri jeg fikk i 20-årsgave og store bilder av barna), friske blomster, levende lys og selve belysningen i stuen. Anonymous poster hash: 657c1...751
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 For meg er det koselig med personlige ting, at man ser hvem som bor der For eksempel: Ikke for mye nakne vegger, gjerne personlig kunst, ikke IKEA /bohus masseprodusert. Puter og pledd, men absolutt ikke sånn at det ikke er plass til mennesker i sofaen. Levende lys og/eller små lamper. Blomster. Gjerne både potteplanter i vinduene og friske blomster på bordet. Bøker, fine bokhyller. Anonymous poster hash: 6f029...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå