Gå til innhold

Uff, dette er så hjerteskjærende

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt i klassen til sønnen min døde for kort tid siden. Alle i klassen har tatt det svært tungt, men verst har det naturligvis vært for bestevennen hans. Disse to var mye sammen, og jeg har forstått at denne bestevennen ikke har så mange andre venner. I dag spurte sønnen min om denne gutten ville være med ham hjem. Han hadde blitt kjempeglad, men trodde først at gutten min tullet. Jeg blir nesten på gråten når jeg tenker på hvor vondt denne gutten har det, og hvor ensom han må være. Han er virkelig en skjønn gutt! Han og min sønn var en del sammen før, men vokste litt fra hverandre en periode. Må håper jeg de finner sammen igjen. Måtte bare dele en fryktelig trist historie jeg håper kan være starten på noe godt. Ta vare på hverandre, store og små💕

Anonymous poster hash: 35154...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist :( hvor gamle er de ? Må være forferdelig å miste sin venn uansett alder :(

Skrevet

Så bra at sønnen din viser omsorg for andre.

Skrevet

De er ti. Helt grusomt. Men de er en veldig fin klasse med masse omsorg for hverandre. Godt å se hvordan de tar vare på hverandre i en fryktelig vanskelig tid. Har vært masse tårer i det siste.

Skrevet

De er ti. Helt grusomt. Men de er en veldig fin klasse med masse omsorg for hverandre. Godt å se hvordan de tar vare på hverandre i en fryktelig vanskelig tid. Har vært masse tårer i det siste.

Og den fine gutten som blir så overrasket over å bli bedt hjem til noen at han tror de tuller. Gutten min var helt på gråten da han fortalte meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...