Gå til innhold

Flere som synes Caroline sin blogg


Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt bedre igjen?

 

Nå er den slik den var når jeg begynte å lese den. Liker oppskriftene hennes.

 

Anonymous poster hash: 1ce58...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: a7822...ea3

Skrevet

Helt uaktuelt å gå inn og sjekke.

 

Anonymous poster hash: d03fe...bba

Skrevet

Hehe. Få klikk for tiden, tro? Måtte inn og prøve med litt egenreklame? 

 

Har overhodet ikke noe som helst behov for å klikke meg inn og lese hva den vesle jåla skriver. 



Anonymous poster hash: d0cba...e7b
Skrevet

Hehe, nei, Caroline, jeg er ALDRI innom din blogg og titter heller ikke innom selv om du driver egenreklame her. :-) 

 



Anonymous poster hash: 4907c...4cb
Skrevet

Har sluttet å lese den. Voksne mennesker som oppfører seg slik er bare patetiske. Avslørte seg som ekstremt overfladiske og falske mennesker.

 

Anonymous poster hash: c5604...238

Skrevet

Har sluttet og lese den.

 

Anonymous poster hash: 86cad...b6e

Skrevet

Nei, det tullet der, kan jeg styre min begeistring for. Løgn og bedrag. Så du får ingen klikk av meg frøken.

 

Anonymous poster hash: 803f4...7e5

Skrevet

Helt uaktuelt å lese den, ferdig med henne for lenge siden. 



Anonymous poster hash: 57b90...861
Skrevet

Uinteressant.

 

Anonymous poster hash: da9fb...0d6

Skrevet

Har sluttet å lese den. Voksne mennesker som oppfører seg slik er bare patetiske. Avslørte seg som ekstremt overfladiske og falske mennesker.

 

Anonymous poster hash: c5604...238

Heeelt enig...sluttet jeg også, hva er poenget å lese eventyr

 

 

Anonymous poster hash: 7a95f...03c

Skrevet

Jeg liker bloggen. Treningstips og mattips. Supert! ;) Bryr meg ikke så mye om mote og synes noen av plaggene er direkte stygge, men det andre er greit å få med seg.



Anonymous poster hash: 3888d...ed2
Skrevet

Går ikke inn på bloggen

 

Anonymous poster hash: 4b23a...300

Skrevet

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... 😂

 

Anonymous poster hash: 32107...7d3

Skrevet

Hun får aldri et klikk fra meg igjen.

 

Anonymous poster hash: 0c7b0...48c

Skrevet

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3

Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen.

 

Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen.

 

 

 

 

 

Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din

 

Anonymous poster hash: 8fe43...1a2

Skrevet

Caroline, jeg sier det igjen! Slutt å lage egne tråder hver gang du er ute av førstesida 😊😂

 

Anonymous poster hash: cd352...ded

Skrevet

 

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3

Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen.

 

Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen.

 

 

 

 

 

Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din

 

Anonymous poster hash: 8fe43...1a2

Vi er mange med samme mening, så de klikkene teller, eller rettere sagt, mangel på klikk!

 

Ellers høres du litt ut som den sinte mannen hennes aka PT-Åge. ..

 

 

Anonymous poster hash: 4b23a...300

Skrevet

 

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3

Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen.

 

Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen.

 

 

 

 

 

Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din

 

Anonymous poster hash: 8fe43...1a2

Wow. Du traff meg midt i magen gitt. Håper dagen i morgen blir bedre for deg :)

 

Anonymous poster hash: 32107...7d3

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha!

 

Nei du, advokaten og resten av superteamet kan ikke manipulere meg mer.

 

Morsomt at de to blodfansen ikke gir seg her inne, men noen tror jo at jorda er flat og...

 

Anonymous poster hash: c2963...528

Skrevet

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut....

 

Anonymous poster hash: 32107...7d3

 

Den oppskriften har ff sikkert bare kopiert fra en annen blogg. Så søk litt rundt på nettet så finner du nok orginalen.

 

Anonymous poster hash: 2b3fe...3ea

Skrevet

Og den bloggen har jeg ikke besøkt i 2015. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Falsk blogg!



Anonymous poster hash: 2b3fe...3ea
Skrevet

 

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3

Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen.

 

Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen.

 

 

 

 

 

Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din

 

Anonymous poster hash: 8fe43...1a2

 

Ett. 

 

Anonymous poster hash: 57b90...861

Skrevet

Det er ikke sikkert det er Caroline som er hovedinnlegger her, jeg tipper det er mannen hennes som lager alle disse innleggene. Han virker jo mer agressiv i reklameringen om henne... 

 

 

Aldri mer klikk fra meg heller!



Anonymous poster hash: 7f7f0...f2f
Skrevet

 

 

Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer.

Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3

Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen.

Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen.

Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din Anonymous poster hash: 8fe43...1a2

Wow. Du traff meg midt i magen gitt. Håper dagen i morgen blir bedre for deg :)Anonymous poster hash: 32107...7d3

Dårlig forsøk på hersketeknikk å antyde at jeg må ha en dårlig dag for å syns at tåpelige prinsipper er ........ tåpelige.

 

Men finn oppskriften eller ikke, jeg tviler på at det betyr særlig mye for noen.

 

Anonymous poster hash: 8fe43...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...