Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 har blitt bedre igjen? Nå er den slik den var når jeg begynte å lese den. Liker oppskriftene hennes. Anonymous poster hash: 1ce58...e79
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Nei. Anonymous poster hash: a7822...ea3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Helt uaktuelt å gå inn og sjekke. Anonymous poster hash: d03fe...bba
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Hehe. Få klikk for tiden, tro? Måtte inn og prøve med litt egenreklame? Har overhodet ikke noe som helst behov for å klikke meg inn og lese hva den vesle jåla skriver. Anonymous poster hash: d0cba...e7b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Hehe, nei, Caroline, jeg er ALDRI innom din blogg og titter heller ikke innom selv om du driver egenreklame her. :-) Anonymous poster hash: 4907c...4cb
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Har sluttet å lese den. Voksne mennesker som oppfører seg slik er bare patetiske. Avslørte seg som ekstremt overfladiske og falske mennesker. Anonymous poster hash: c5604...238
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Har sluttet og lese den. Anonymous poster hash: 86cad...b6e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Nei, det tullet der, kan jeg styre min begeistring for. Løgn og bedrag. Så du får ingen klikk av meg frøken. Anonymous poster hash: 803f4...7e5
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 Helt uaktuelt å lese den, ferdig med henne for lenge siden. Anonymous poster hash: 57b90...861
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #10 Skrevet 26. januar 2015 Uinteressant. Anonymous poster hash: da9fb...0d6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Har sluttet å lese den. Voksne mennesker som oppfører seg slik er bare patetiske. Avslørte seg som ekstremt overfladiske og falske mennesker. Anonymous poster hash: c5604...238 Heeelt enig...sluttet jeg også, hva er poenget å lese eventyr Anonymous poster hash: 7a95f...03c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 Jeg liker bloggen. Treningstips og mattips. Supert! Bryr meg ikke så mye om mote og synes noen av plaggene er direkte stygge, men det andre er greit å få med seg. Anonymous poster hash: 3888d...ed2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 Går ikke inn på bloggen Anonymous poster hash: 4b23a...300
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #14 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... 😂 Anonymous poster hash: 32107...7d3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #15 Skrevet 26. januar 2015 Hun får aldri et klikk fra meg igjen. Anonymous poster hash: 0c7b0...48c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #16 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3 Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen. Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen. Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din Anonymous poster hash: 8fe43...1a2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #17 Skrevet 26. januar 2015 Caroline, jeg sier det igjen! Slutt å lage egne tråder hver gang du er ute av førstesida 😊😂 Anonymous poster hash: cd352...ded
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #18 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3 Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen. Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen. Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din Anonymous poster hash: 8fe43...1a2 Vi er mange med samme mening, så de klikkene teller, eller rettere sagt, mangel på klikk! Ellers høres du litt ut som den sinte mannen hennes aka PT-Åge. .. Anonymous poster hash: 4b23a...300
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #19 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3 Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen. Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen. Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din Anonymous poster hash: 8fe43...1a2 Wow. Du traff meg midt i magen gitt. Håper dagen i morgen blir bedre for deg Anonymous poster hash: 32107...7d3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #20 Skrevet 26. januar 2015 Ha ha ha ha ha ha ha! Nei du, advokaten og resten av superteamet kan ikke manipulere meg mer. Morsomt at de to blodfansen ikke gir seg her inne, men noen tror jo at jorda er flat og... Anonymous poster hash: c2963...528
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #21 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3 Den oppskriften har ff sikkert bare kopiert fra en annen blogg. Så søk litt rundt på nettet så finner du nok orginalen. Anonymous poster hash: 2b3fe...3ea
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #22 Skrevet 26. januar 2015 Og den bloggen har jeg ikke besøkt i 2015. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Falsk blogg! Anonymous poster hash: 2b3fe...3ea
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #23 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3 Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen. Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen. Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din Anonymous poster hash: 8fe43...1a2 Ett. Anonymous poster hash: 57b90...861
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #24 Skrevet 26. januar 2015 Det er ikke sikkert det er Caroline som er hovedinnlegger her, jeg tipper det er mannen hennes som lager alle disse innleggene. Han virker jo mer agressiv i reklameringen om henne... Aldri mer klikk fra meg heller! Anonymous poster hash: 7f7f0...f2f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #25 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går heller ikke inn lengre. Tidligere var jeg gjerne ikke flere ganger i døgnet, men etter all juginga og luringa bestemte jeg meg for at de aldri skal få et eneste klikk fra meg mer. Det eneste som er dumt er at gubben og jeg fant en skikkelig god oppskrift der inne, som vi ikke skrev ned, vi gikk jo bare inn på bloggen hver gang vi skulle lage den. Så det spørs om jeg får krype til korset, gå inn og søke den opp og printe den ut.... Anonymous poster hash: 32107...7d3 Det må du ikke finne på!!! Tenk hvilken forskjell ET klikk fra deg vil ha for bloggen hennes. Det er nok være eller ikke være for hele bloggen. Nei, du får nok slå deg til ro med å aldri lage den retten igjen. Ellers kan du jo ta til fornuft finne den jækla oppskriften din Anonymous poster hash: 8fe43...1a2 Wow. Du traff meg midt i magen gitt. Håper dagen i morgen blir bedre for deg Anonymous poster hash: 32107...7d3 Dårlig forsøk på hersketeknikk å antyde at jeg må ha en dårlig dag for å syns at tåpelige prinsipper er ........ tåpelige. Men finn oppskriften eller ikke, jeg tviler på at det betyr særlig mye for noen. Anonymous poster hash: 8fe43...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå