Gå til innhold

Orker ikke mer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

NAV har tatt os min så jeg har kun barne trygd og minstebidrag i mnd. Har kjempet siden okt å makter ikke mer . Sagt opp nesten alt og sosialen tar refninger de ser på som nødvendige. Får ikke jobb å kjenner jeg knekker nå . Har to barn å fø og som trenger ting osv . Vet ikke mine arme råd mer og nå orker jeg ikke hente i Bhg bare griner :( noen tips ? Hvor kan jeg tjene penger, vurderer snart å selge meg selv

Anonymous poster hash: 60b14...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NAV har tatt os min så jeg har kun barne trygd og minstebidrag i mnd. Har kjempet siden okt å makter ikke mer . Sagt opp nesten alt og sosialen tar refninger de ser på som nødvendige. Får ikke jobb å kjenner jeg knekker nå . Har to barn å fø og som trenger ting osv . Vet ikke mine arme råd mer og nå orker jeg ikke hente i Bhg bare griner :( noen tips ? Hvor kan jeg tjene penger, vurderer snart å selge meg selv

Stå på, du klarer dette.☺

Søk om bostøtte.

Snakk med Nav om muligheten for å få utplassering i en bedrift, da er veien kortere inn på aearbeidsmarkedet.

Anonymous poster hash: f835c...f03

Skrevet

Uansett hva som skjer: barna dine trenger deg mer enn de trenger ting!

Jeg er oppvokst med alenemor med dårlig råd. Klart jeg skulle gjerne hatt mer stæsj da jeg vokste opp, men vi hadde et sted å bo, vi hadde mat, og fremfor alt hadde vi en mamma som passet på oss.

Anonymous poster hash: 06d0e...f59
Skrevet

Har søkt meg inn på det men det er flerne mnd beh tid :( før de så må finne noe. Bostøtte har jeg , men klarer ikke resten engang . Har etpar tusen i mnd kun som jeg snur rundt på til mat og barna :( virkelig helt på bånn nå . Har holdt troen oppe hele tiden men knakk sammen idag når regningene kom å barna trenger litt av hvert.

Skrevet

Jeg vet det men det er tungt gjeld samler seg opp å på samme måte bekymrer jeg meg for barna jeg ikke kan spare til !

Skrevet

Ja, det skjønner jeg er tungt.

Å spare til barna er andrepri, tenker jeg. Å sørge for at de har mat og et sted å bo og deg er det viktigste.

Anonymous poster hash: 06d0e...f59
Skrevet

Hvorfor har du ikke skaffet deg jobb før du mistet os? Det kom vel ikke som en overraskelse?

Anonymous poster hash: fe027...5b5
Skrevet

Hvor bor du, og hvor gamle er barna? Hva er det de trenger?

Det finnes flere grupper på Facebook som hjelper fattige med utstyr og klær.

Anonymous poster hash: 0efce...65c

Skrevet

NAV har trukket det Pga noe de har fått for seg så det kom faktisk helt uventet ! Jobb er jo umulig å få !!!! Nei det tør jeg ikke .

Skrevet

Hva har de fått med seg da? Det må jo være en gyldig grunn til at de trekkerdet. Jeg forstår at dette er en veldig tøff situasjon. Lever interessesøknader til butikker, sykehjem, barnehager, sfo, boliger for utviklingshemmede, osv. Dra dit og lever personlig, da skal du nok se at det ordner seg med jobb :)

Anonymous poster hash: 3f142...33f

Skrevet

Men du har jo krav på sosialstønad. Har du ikke søkt om det, så må du søke om det med en gang.

Anonymous poster hash: 07cb6...e5e
Skrevet

Har du ikke mulighet å studere hvis ikke du får jobb så du kan få OS? Hva med dagpenger? Du får deg jobb -ta hva som helst -butikk etc? Har du familie som kan hjelpe med å hente barna etc? Kan du flytte hjem i en periode? Sammen med noen venner eller familie?

Anonymous poster hash: 2a508...bdc

Skrevet

NAV har trukket det Pga noe de har fått for seg så det kom faktisk helt uventet ! Jobb er jo umulig å få !!!! Nei det tør jeg ikke .

Tør du ikke å få jobb ?

Anonymous poster hash: fb248...0fa

Gjest marie-s
Skrevet

Ta deg ei runde rundt i butikker og lever søknader, om ikke annet kan det jo hende du kan få begynne som ekstrahjelp. Hva med å sende ut søknader til plasser du kunne tenke deg å jobbe? Mange stillinger blir ikke lyst ut. Be noen hos nav eller andre om å se over din CV og måte du skriver søknader på, kan noe her forbedres? Har du kontaktet vikarbyrå?

Skrevet

Ta kontakt med ManPower eller de bemannings byråene som finnes i din by.

Gå også rundt og levere CV'er.

Hva med å være dagmamma eller vaske hos folk?

Det er mange måter og tjene noen ekstra kroner på.

Å leve på staten er ikke særlig smart, hvorfor du gjør det må bli din sak, men du må ta tak i tingene og få en ordning både for barna og deg selv.

Anonymous poster hash: ee7b8...37c

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Snakk med nav ang praksisplass, alle er kvalifisert for det. Så går du rundt i butikker/barnehager osv og spør om de kunne vært interesserte i å ha gratis ekstrahjelp (nav betaler deg jo, så de fleste anser det som en kjemperessurs!, snakker av erfaring). Da får du penger, samtidig som du får erfaring og muligheten til fast jobb senere er stor om du yter godt nok! :)

Lykke til!

Skrevet

Hva er det NAV har fått for seg? De kutter ikke bare os uten grunn.

Her må du brette opp armene. Skriv søknad og ta runden rundt i området og lever cv. Presenter deg. Barnehager og sykehjem trenger ekstrahjelp.

hva har du jobbet med før? Sommerjobb? Noen som kan være referanse.

Legg ut på Facebook. Kanskje noen kjenner noen som trenger folk.

Hva ned foreldre, tanter osv kjenner de noen som trenger folk til jobb? Æ

Anonymous poster hash: 0547b...bf0

Skrevet

Hvor bor du, HI? Send meg gjerne PM. Bor du i nærheten kan jeg hjelpe tilbåde med jobb og klær/utstyr.

Dette ordner seg😊

Skrevet

Ikke umulig å få jobb. Vask hos folk når unga er i bhg om set er det som må til. Da kan du få betalt svart til du er litt ovenpå igjen! Send meg en pm, kanskje jeg har noe som ungene dine trenger! Lykke til:) og ikke gi opp!

Skrevet

Hvor ca bor du hi - og hvor gamle er barna dine? Kanskje noen her kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 1cd19...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...