Gå til innhold

Spøker det eller bare innbildning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet til ett hus i november,og hører mye rart her. Høres ut som noen banker/slår på verkstedet i kjelleren,bråker i ved skuret utenfor stuevinduet,ene lyspæra i lampa har vi bytta fem ganger,men slukker alltid etter to dager. Vaskemaskinen stopper og vaske når det står det er igjen 1 min, og den er ferdig og vil ikke sentrifugere uten at vi skrur den av og setter på kun sentrufugering.. Høres ut som det går i trappa og i yttergangen. Minste mann sover greit om kvelden men våkner alltid mellom 21.30 og 22.00 og sier "gå bort mannen".. Får ikke roet han så han sover da sammen med meg eller samboer..

Han som bodde her før oss tok selvmord i garasjen sommeren 2014 og pusen vi hadde ble drept her jula 2014.. Kan det ha noe og si?? Samboer mener også kattene vi har reagerer på noe om kvelden og blir livredde og stive og skrekk og løper gjerne under sofaen eller under teppet..

Hva tror dere????

Anonymous poster hash: 6e263...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dette kan bli en god episode av Åndenes makt. Ville definitivt kontaktet noen for å få hjelp.

Anonymous poster hash: 4d301...4ad

Skrevet

Hjelpes, kontakt noen som kan hjelpe...!

Skrevet

Jeg ville nok kontaktet noen som kunne hjelpe! Hvor i landet bor du?

Jeg vet om noen i Bergen som er god!

Anonymous poster hash: c1592...fd1

Skrevet

Bor på østlandet.. Jeg føler ikke noe særlig her,men samboer forteller nye ting nesten hver dag. Og han sover faktisk oppe på sofaen fordi han ikke føler seg helt trygg nede i kjelleren..

Jeg har opplevd ting andre steder uten at det har plaget meg,men hvis dette "individet" gjør så yngste sønnen ikke tørr og sove på rommet sitt o.s.v er jeg villig til og kontakte noen for og komme hit og undersøke..

Men aner ikke hvem jeg skL kontakte eller hvor jeg informasjon om mennesker jeg kan kontakte..

HI

Skrevet

Bor på østlandet.. Jeg føler ikke noe særlig her,men samboer forteller nye ting nesten hver dag. Og han sover faktisk oppe på sofaen fordi han ikke føler seg helt trygg nede i kjelleren..

Jeg har opplevd ting andre steder uten at det har plaget meg,men hvis dette "individet" gjør så yngste sønnen ikke tørr og sove på rommet sitt o.s.v er jeg villig til og kontakte noen for og komme hit og undersøke..

Men aner ikke hvem jeg skL kontakte eller hvor jeg informasjon om mennesker jeg kan kontakte..

HI

Jeg får helt frysninger. Hva mener du med at katten deres ble drept? Drept inne i huset? Av hvem?

Anonymous poster hash: 5afb2...b95

Skrevet

HI

Jeg får helt frysninger. Hva mener du med at katten deres ble drept? Drept inne i huset? Av hvem?

Anonymous poster hash: 5afb2...b95

Nei den ble angrepet av en hund utenfor huset men døde i armene mine inne. Og nå tror samboeren at den "går" igjen inne:( han kan ha de to andre kattene på fanget også plutselig hører han det går i kattedo luka og at et mjauer i gangen. Går for og sjekke så er det ingen ting..

HI

Anonymous poster hash: 6e263...eb3

Skrevet

Dette er tilfeldigheter. Kan høres ut som om det elektriske anlegget ikke er helt tipp topp. Det ville jeg ha sjekket. Kan være at det er blitt satt opp av en amatør. Det finnes ikke spøkelser, og "Åndenes makt" er ikke annet enn tull og fjas for å få folk til å bruke penger på såkalt synske og andre i alternativbransjen!

Anonymous poster hash: 23ae8...7e3
Skrevet

Dette er tilfeldigheter. Kan høres ut som om det elektriske anlegget ikke er helt tipp topp. Det ville jeg ha sjekket. Kan være at det er blitt satt opp av en amatør. Det finnes ikke spøkelser, og "Åndenes makt" er ikke annet enn tull og fjas for å få folk til å bruke penger på såkalt synske og andre i alternativbransjen!

Ja, det er din mening! Du kan ikke vite, men du kan få gjøre deg opp en mening. Takk for ditt innspill, og i fremtiden kan du godt respektere at andre tror på noe annet enn deg selv.

Hi, ta å Google etter medium i nærheten.

Finnes garantert noen!

Anonymous poster hash: c1592...fd1

Skrevet

Etter katta til ei venninne døde så hørte hun katten ofte på kjøkkenet (favorittrommet til katten) når hun satt i stua. Hun hørte den hoppe ned/opp i vinduskarmen, mjaue, spise, drikke ovs. Akkurat som før den døde. Hunden hennes pleide da i stua å stirre mot kjøkkenet og var tydelig redd. Dette varte bare i et par uker og flere som var på besøk hørte det, blant annet meg. Så dyr han gå igjen ja.

Har selv opplevd mye rart. Ta kontakt med åndenes makt el et seriøst medium, sjekk referanser til mediumet så det ikke er en svindler.

Anonymous poster hash: 6a85b...2df

Skrevet

Haha!! Tror du på ordentlig at TVNorge har konspirert med "synske og andre i alternativbransjen" for at "synske og andre i alternativbransjen" skal tjene penger? Hahahahahaha! Nei, det kan du nok være trygg på at de ikke har gjort gitt.

Anonymous poster hash: 6deda...31c

Skrevet

Hi, kontakt Michael Winger, han er flink.

Anonymous poster hash: b2bae...6ba

Skrevet

TV-Norge gjør det de kan for å få seere..

Skrevet

Hi, kontakt Michael Winger, han er flink.

Anonymous poster hash: b2bae...6ba

Enig i denne

Anonymous poster hash: 192d5...184

Skrevet

Jeg og mannen opplevde mye her vi bor. Er jo ikke farlig, og ble etterhvert vant til det. Var først da datteren vår på 6 år begynte å reagere vi fikk hjelp. Er snart 5 mnd. siden, men hun beveger seg fortsatt ikke alene rundt i huset. Hun fikk seg en skikkelig støkk, men nå er det helt stille her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...