Gå til innhold

Frekke menn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever det? Samboeren min er så frekk i måten han svarer meg og oppfører seg mot meg på. Han er det stadig vekk, og har vært det nå siden i går. Det er vanskelig å komme med noe eksempel, men det er tonefallet og måten han svarer på. Jeg har tatt det opp med ham selvfølgelig, men han bryr seg ikke.. Hva gjør man med sånt da? Blir såret. Har i det siste ofte tenkt at jeg ikke burde være sammen med ham fordi han er så frekk, sur og negativ hele tida :( men har et barn sammen.

 

Anonymous poster hash: ecb55...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke finn deg i det. Kjør ham til veggs og be ham forklare nøyaktig hva problemet er, ellers kan han dra til helvete. Bli rasende og KREV forklaring.

 

 



Anonymous poster hash: eb7f5...c52
Skrevet

Ikke finn deg i det. Kjør ham til veggs og be ham forklare nøyaktig hva problemet er, ellers kan han dra til helvete. Bli rasende og KREV forklaring.   Anonymous poster hash: eb7f5...c52

Han er så fjern og ror seg vekk, men hvis han fortsatt er frekk etter jobb så kan jeg forsøke det du skriver. Han vil jo ikke innrømme at han ER frekk, det er en del av problemet. Men jeg kan jo forsøke igjen :(

 

Anonymous poster hash: ecb55...8bf

Skrevet

Forstår han at han er frekk da? Det kan være et mislykket forsøk på humor? Kan du prøve å konfrontere han, men å bruke din reaksjon som problemet istedet for hans tone?

 

F.eks. Jeg føler meg ydmyket og lite verdt når du snakker til meg på den måten.

Skrevet

Forstår han at han er frekk da? Det kan være et mislykket forsøk på humor? Kan du prøve å konfrontere han, men å bruke din reaksjon som problemet istedet for hans tone?

 

F.eks. Jeg føler meg ydmyket og lite verdt når du snakker til meg på den måten.

Det er garantert ikke humor.. men jeg kan forsøke det du nevner ja :) jeg har fokusert mye på å si "hvorfor er du så frekk?", eller "hva er det med deg?" Etc, kanskje han skjerper seg hvis jeg fokuserer på meg og mine følelser.

 

Anonymous poster hash: ecb55...8bf

Skrevet

Hvis det kun er siden i går ville jeg spurt han hva som er galt. Man kan jo ikke bli "rasende" og "krever forklaring" når det helt tydelig er noe som plager han. 

 

Hvis han er slik hele tiden er det selvfølgelig noe annet.

 

Tenk hvis en av mennene deres "kjørte dere til veggs", ble rasende og krevde forklaring når dere er i dårlig humør..... Det har aldri min mann gjort hvertfall...

Skrevet

Hvis det kun er siden i går ville jeg spurt han hva som er galt. Man kan jo ikke bli "rasende" og "krever forklaring" når det helt tydelig er noe som plager han. 

 

Hvis han er slik hele tiden er det selvfølgelig noe annet.

 

Tenk hvis en av mennene deres "kjørte dere til veggs", ble rasende og krevde forklaring når dere er i dårlig humør..... Det har aldri min mann gjort hvertfall...

Nei, han er stadig vekk sur som jeg nevnte tidligere i tråden, jeg la bare til at han har vært slik konstant siden i går. Han pleier ikke å være sånn hver dag heldigvis, men generelt sett alltid.

 

Anonymous poster hash: ecb55...8bf

Skrevet

Jeg hadde hengt på ham som en klegg til han fikk trøkket ut av seg hva det er. Hadde ikke gitt meg, og ble han sur fikk han bare bli det. Jeg hadde bedt ham sette ræva si i sofaen, og begynne å snakke. Si at det går ikke an at han skal være så jævlig sur, og hvis han tror du synes det er festlig med konstant frekke og sure kommentarer må han tro om igjen. Si at du vil ha svar, og du vil ha dem NÅ.



Anonymous poster hash: eb7f5...c52
Skrevet

Huff, høres ikke koselig ut. Kanskje han bare har lagt seg til en dårlig vane.

 

Jeg ville ha konfrontert ham hver gang. Sagt 'hvorfor snakker du til meg på den måten', 'hva mente du med det?'osv.

 

Hvis det ikke er bevisst, går det også an å si et eller annet om lavt blodsukker eller dårlig søvn osv. Dette er den mer omsorgsfulle måten å si 'din surpomp, ta deg sammen ' på, og bør reserveres for de mennene som vanligvis er hyggelige og sier unnskyld hvis de er sure.

Skrevet

Takk! Jeg sa det sårer, det fungerte i ca 1 time. Han er fortsatt frekk og sur :( liker meg ikke her i det heletatt, føler jeg ikke kjenner ham lenger. Tror jeg bare gir opp og lar forholdet gå ad undas.

 

Anonymous poster hash: ecb55...8bf

Skrevet

Høres ut som min eks. :-( Han ble ikke bedre, bare verre og verre. Du kan eventuelt foreslå en time på familiekontoret der dere snakker om det før du gir opp? (Det ville ikke virket med min eks, forresten. Noen bare er slik, dessverre.)

 

Lykke til! Bare pass på at du vet med deg selv at det ikke er din feil!



Anonymous poster hash: 5ca18...2fc
Skrevet

Ok, jeg ska nevne fvk for ham, kanskje han blir skremt til å skjerpe seg :P

 

Anonymous poster hash: ecb55...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...