Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg lurer på hvor man finner fraktkostnader? Er det andre kostnader som kommer i tillegg om man holder seg under 350 kroners grensa? Bestiller man på vanlig måte, slik som fra f.eks. Amazon eller gjøres det på noen annen måte? Noe annet jeg bør vite? Anonymous poster hash: 75a18...9b0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Funker som Amazon. Bare å prøve seg, hvis du finner noe du liker Anonymous poster hash: 49d9d...38e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Er en fane litt lenger ned på sida som heter "shipping and payments". Anonymous poster hash: 372d2...b2a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Funker som Amazon. Bare å prøve seg, hvis du finner noe du liker Anonymous poster hash: 49d9d...38e Takk, men hvor finner jeg fraktkostnader? Jeg prøver, og det ser ut som fri frakt, men det kan vel ikke stemme med fri frakt fra Hong Kong til Norge for en liten ting til noen få dollar? Anonymous poster hash: 75a18...9b0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Ok og takk! Det står free shipping, men kan det være riktig? Noen som har erfaring med at det står free shipping og så blir det likevel portokostnader eller andre ekstrakostnader? Anonymous poster hash: 75a18...9b0
aria90 Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Når det står fri shipping stemmer nok det har ikke opplevd annet, så lenge det gjelder internasjonalt. Ellers kommer det opp et varsel om at det ikke gjelder Norge, men det har jeg bare opplevd én gang.
gresskar Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Så lenge det står Norge når du går inn på shipping og det fremdeles står free shipping,så er det det. :)Men har et par ganger brent meg på at det har stått et annet land der, og så har det blitt endret når det har blitt riktig land. Men er ofte free shipping fra andre siden av verden
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Supert! Da skal jeg ta sjansen på å prøve. :-) Er leveringstidene stort sett de som står oppgitt? Anonymous poster hash: 75a18...9b0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 Kjempemasse på eBay med gratis frakt Du får opp samlet beløp før du bekrefter, så da ser du jo om summen går over 350 kr (i tilfelle du har oversett noe...) Hilsen "20pk i mnd" Anonymous poster hash: 2f820...47d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #10 Skrevet 26. januar 2015 Jeg har bestilt masse dill fra Kina, Hong Kong osv og jeg bestiller helt konsekvent det som har fri frakt. Helt utrolig at det går an, men nå som jeg f.eks skal ha barneselskap for datteren min har jeg bestilt alt av bursdagsting på Ebay, uten frakt. Ballonger, småting til å ha i godteposen, pomponger til å henge i taket, veggklistremerker i temaet hun vil ha på bursdagen osv osv Det koster nesten ingenting. Anonymous poster hash: 152fb...382
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Kina og Hong Kong er ofte uten frakt. England er ofte ok frakt, men sjekk først. USA er ofte dyrt.
Papegøyeblomst Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 (endret) Hvis du ser øverst på listen til høyre, står det som regel "best match". Hvis du tar markøren over tektsen på den, får du opp sorteringsalternativer. Jeg pleier å velge "price+shipping: lowest first", da ser du tydelig hva fraktkostnadene er. Nedover på venstre side kan du også krysse av for "free shipping", og velge beløpsgrense (f.eks fra kr.1,- til 350,- ) Hvis du betaler med Paypal, ser du også alltid totalbeløpet før du bekrefter kjøpet. Endret 26. januar 2015 av Papegøyeblomst
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 Jeg har bestilt masse dill fra Kina, Hong Kong osv og jeg bestiller helt konsekvent det som har fri frakt. Helt utrolig at det går an, men nå som jeg f.eks skal ha barneselskap for datteren min har jeg bestilt alt av bursdagsting på Ebay, uten frakt. Ballonger, småting til å ha i godteposen, pomponger til å henge i taket, veggklistremerker i temaet hun vil ha på bursdagen osv osv Det koster nesten ingenting. Anonymous poster hash: 152fb...382 Laget av barn for barn? Og fulle av giftstoffer? *grøss* Så mye tull man finner i leker for barn som selges i Norge, som går via importører som iallefall har noen krav rettet til seg, tør jeg ikke tenke på hvordan det er i sånt som sendes direkte... Anonymous poster hash: 46374...15f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #14 Skrevet 26. januar 2015 Jeg har bestilt masse dill fra Kina, Hong Kong osv og jeg bestiller helt konsekvent det som har fri frakt. Helt utrolig at det går an, men nå som jeg f.eks skal ha barneselskap for datteren min har jeg bestilt alt av bursdagsting på Ebay, uten frakt. Ballonger, småting til å ha i godteposen, pomponger til å henge i taket, veggklistremerker i temaet hun vil ha på bursdagen osv osv Det koster nesten ingenting. Anonymous poster hash: 152fb...382 Laget av barn for barn? Og fulle av giftstoffer? *grøss* Så mye tull man finner i leker for barn som selges i Norge, som går via importører som iallefall har noen krav rettet til seg, tør jeg ikke tenke på hvordan det er i sånt som sendes direkte... Anonymous poster hash: 46374...15f De fleste tingene jeg har kjøpt er ting jeg fysisk har sett i butikkene her og så søkt opp på Ebay. De samme leverandørene som selger varene sine for eksport på varemessene der nede selger også på Ebay. Butikker her i Norge som importerer varene sine selv reiser ned og sjekker varene, får de godkjent for import etter norske krav osv. Vi som forbrukere kan se og kjenne på varene hos f.eks Nille også søke opp varen og kjøpe den direkte fra produsent selv. Anonymous poster hash: 152fb...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå