Gå til innhold

Mann og sex. Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kan vel kalles teknisk god i senga. Han vet hvordan han skal få meg til å komme og han vet hva jeg liker/ikke liker. Men(!), han aner ikke hvordan han kan tenne meg. Jeg må omtrent være kåt før han setter inn støtet :/

Han skjønner ikke at klining tenner meg f. eks. Det virker ikke som han liker å kysse/kline engang :(

Jeg har snakket med ham flere ganger om dette, så enten gidder han ikke, eller så forstår han ikke hva jeg prøver å si.

Jeg har mer eller mindre godtatt at det er slik.. Men hvor vanlig er det at menn er slik? Er gresset grønnere på andre siden?

Anonymous poster hash: d3927...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fortalt mannen at jeg ikke tenner av at han fingrer meg, at jeg må være tent før han begynner med det. Men det går ikke inn her heller... HAN tenner jo som bare det hvis jeg planter hånda i skrittet på han, så i hans øyne er det vel noe av det mest sexy man kan gjøre. :P

Anonymous poster hash: ed067...a0f
Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fortalt mannen at jeg ikke tenner av at han fingrer meg, at jeg må være tent før han begynner med det. Men det går ikke inn her heller... HAN tenner jo som bare det hvis jeg planter hånda i skrittet på han, så i hans øyne er det vel noe av det mest sexy man kan gjøre. :P

Anonymous poster hash: ed067...a0f

Hehe, huff! Tragikomisk ;)

HI

Anonymous poster hash: d3927...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...