Gå til innhold

Tror jammen vi har lyst på et barn til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd det, men nå om dagen streifer tanken ca 100 ganger daglig,

Kjenner bare at jeg må ha bare en til! ( blir sikkert tvillinger, da ,men ...)

Ser på fødeavd på fem , og har fortsatt lyst på!

Åh, tenk om vi får en liten gutt denne gangen? Har 3 jenter ;)

Og får nok mest sannsynlig jente igjen ... :D

Mannen er veldig klar , jeg har vært ferdig med babyer, graviditeter og alt det der... Trodde jeg!

Nå er jeg babysjuk, og det å passe på min lille babynevø ,hjelper ikke akkurat ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! :)

Skrevet

Følg magefølelsen, det bruker å fungere :)

Anonymous poster hash: d711b...235
Skrevet

Jeg er jente nr 3 i min søskenflokk. Og så fikk foreldrene mine en gutt som nr 4. Kjør på!

Anonymous poster hash: af888...516

Skrevet

Ja lett å ha lyst på et barn til, det skjer vel de fleste.. Ikke la følelsene styre det alene men tenk nøye gjennom hva dere kan tilby barna hvis dere får en til. Tenk også igjennom hvordan du eller dere skal klare dere om dere skilles. Er økonomien, bosted og jobb tilfredsstillende? Hva hvis det er noe galt med barnet, har dere tid og ressurser til både det og de barna dere har? Husk at oppfølgingen blir mer og mer krevende jo større barna blir, skole, idrett og andre fritidsinteresser. Gå nøye gjennom økonomien deres, har dere råd til en til, passer bilen og huset? Et barn koster minimum 2 mill fra fødsel til 18 årsdag ( veldig lavt tall, de fleste bruker betydelig mer pr barn), vil dere jobbe så mye mer som det kreves? Hva gjør det med resten av familielivet, ferier etc, hva må forsakes? Når alt dette og sikkert mer er nøye gjennomtenkt kan dere vurdere en til. Det er nemlig ikke bare å si at "vi har så lyst på en til😳" uten å tenke konsekvenser. Ta en voksen beslutning!

Anonymous poster hash: d5560...06c

Skrevet

Så koselig med en liten til Koser meg så med mine 4! Kjør på!

Anonymous poster hash: f21b0...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...