dolsi Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Henger dere enda med? Hvordan har det gått i uke 4? 😄
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Hva koser du deg med i helgene? Anonymous poster hash: 355e9...3cc
dolsi Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2015 I helga koset jeg meg med melon og lett vanilje kesam,jordbær smoothie og gulrøtter og dipp . Lager noe ekstra godt til middag. Etter hvert så skal jeg innføre litt sjokolade på lørdagene. Var litt tungt de 2 første helgene men nå går det helt fint føler ikke at jeg trenger den sjokoladen lengre.
Økonomor Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Jeg henger med:) Tok to glass vin i helgen og savnet sjokoladen litt, men det var heldigvis ikke noe i huset så slapp å tenke så mye på det. Hadde jeg hatt tilgang på godteri hadde jeg nok gitt etter, men glad jeg ikke hadde muligheten:)
👀tante Sofie 👒 Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Det har gått tungt 😩 Surt på hjemmebane over lengre tid,-så forrige torsdag sprakk jeg helt😈 Sarah Bernard ble plukket opp fra fryseren og spist alle som en!! Og jeg ble ikke noe gladere etterpå. Men startet på nytt igjen fredag. Vektresultat hittil er -3 kg på tre uka. Så er tross sprekk fornøyd 😆
Monica Skrevet 26. januar 2015 #6 Skrevet 26. januar 2015 Her går det fortsatt bra med å ikke spise godteri. Men jeg spiser jo mye mer mat, og er så sulten. Så jeg må bli flinkere der. Har jo ikke gått ned noe. Men kjenner det er lettere nå. Har jeg cravings på noe søtt, så holder det med frukt, bær eller te. I helgen koser jeg meg med fruktsalat, sukkerfri sjokolade, popcorn, grønnsaker og dip, kesam og bær, smoothie. Noe av dette koser jeg meg med i hverdagen og.
Gjest Tale30 Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Alt vel Fortsatt snopfritt. Har ikke smakt hverken snop, kaker eller snacks siden nyttårsaften. Det går egentlig greit, til tross for jentekveld, lørdagsgodt til barna, kino, Disney on ice.. Utfordringene har stått i kø Jeg opplever at så lenge jeg er totalt avholds så er det uproblematisk
dolsi Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2015 Alt vel Fortsatt snopfritt. Har ikke smakt hverken snop, kaker eller snacks siden nyttårsaften. Det går egentlig greit, til tross for jentekveld, lørdagsgodt til barna, kino, Disney on ice.. Utfordringene har stått i kø Jeg opplever at så lenge jeg er totalt avholds så er det uproblematisk Helt enig. Alt eller ingenting gjelder for meg. Håper å få mer kontroll etter hvert. Ned 300 g uke 4. Ned 3,3 til sammen siden start 05.01. Hadde håpet på allefall ned 0,5 denne uka men er akkurat ferdig med mensen så det kan jo ha noe å si. Har jo vært så flink! Drukket mye i tillegg. Tar igjen det tapte i uke 5 😊 merker forskjell på den ene jobbjakka som var alt for trang før jul. Den er passe nå så noe har jo skjedd!! 😄
Gjest Tale30 Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Alt vel Fortsatt snopfritt. Har ikke smakt hverken snop, kaker eller snacks siden nyttårsaften. Det går egentlig greit, til tross for jentekveld, lørdagsgodt til barna, kino, Disney on ice.. Utfordringene har stått i kø Jeg opplever at så lenge jeg er totalt avholds så er det uproblematisk Helt enig. Alt eller ingenting gjelder for meg. Håper å få mer kontroll etter hvert. Ned 300 g uke 4. Ned 3,3 til sammen siden start 05.01. Hadde håpet på allefall ned 0,5 denne uka men er akkurat ferdig med mensen så det kan jo ha noe å si. Har jo vært så flink! Drukket mye i tillegg. Tar igjen det tapte i uke 5 😊 merker forskjell på den ene jobbjakka som var alt for trang før jul. Den er passe nå så noe har jo skjedd!! 😄 Så flink du er!! Jeg har fortsatt ikke gått ned 😳 Men jeg merker det på kroppen, og særlig ansiktet. Og i dag kom denne herligheten i posten
Frøken_F Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Jeg er fremdeles med, straks ferdig med min 29. snopfrie dag Går litt sakte nedover med vekta, men jeg holder ut!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Hei! Her går det fint!:-) Er jo sjokolademons delux og har spist det nesten hver dag i en altfor lang periode. Jeg er derfor veldig stolt av at jeg bare har tatt to biter av en sånn liten Statos denne uka :-)) Var helt på randen av søtsug i går og etter mye frem og tilbake kjøpte jeg meg en stratos... Jaja, dum var jeg sikkert. Jeg tok kun to biter og koste meg med de:-) Resten av sjokoladen ligger faktisk urørt og det går helt fint! Har trent 3 dager så langt denne uka og jeg spiser veldig fornuftig :-)Vanlig middag, men prøver å tenke mer grønt og stoppe når jeg er passe mett. I morgen er det veiedag og jeg er spent! En kort uke for å registrere vekt, men sånn ble det denne uka. Spiste så mye forrige helg at jeg bare ville glemme hele helga:/ Blæ.. I dag var jeg ute å jogger og pressa meg altfor hardt.. Hadde i utgangspunktet en feil dag å gjøre det på, var glatt ute og jeg fikk hold rimelig fort. Tok 15 styrke hjemme. Lagde meg smoothie og kjente at hele kroppen var mørbanka.. Har kjent det før. Følte meg verre og verre og måtte tilslutt stikke fingeren i halsen...:/ Ut kom all smoothien... Nå føler jeg meg nye bedre, så tror kroppen viste litt motstand til smoothie etter den økta. Vel, præikas i morra!:-)
dolsi Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2015 Så flink dere er! Eller skal jeg heller si hvor flink VI er!? 😆 det går fint hær men kjenner et sjokoladesug i dag....håper det er borte til i morgen! i helga skal jeg handle inn litt frukt og vaniljekesam. Lage noe ekstra godt til middag og kose meg med litt pepsi max. Er spent på vekta på mandag. Jeg merker at magen er betraktelig mindre og at jeg ikke er pløsete i ansiktet mer. Fantastisk følelse når man begynner å merke forskjell. Det er den følelsen som jeg niholder på når søtsuget står på som verst. Må stå han av denne helga også! 😊
dolsi Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har kjøpt sjokolade 🙊 den ligger i kjøleskapet og roper på meg.....hvor dum jeg er!!! Har ikke smakt noe siden samvittigheten enda er der 😂
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har kjøpt sjokolade 🙊 den ligger i kjøleskapet og roper på meg.....hvor dum jeg er!!! Har ikke smakt noe siden samvittigheten enda er der 😂 Det er bare å holde seg for ørene... Anonymous poster hash: b4509...bfb
dolsi Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har kjøpt sjokolade 🙊 den ligger i kjøleskapet og roper på meg.....hvor dum jeg er!!! Har ikke smakt noe siden samvittigheten enda er der 😂Det er bare å holde seg for ørene... Anonymous poster hash: b4509...bfb 🙉
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Jej! Gått ned 0,5 kg siden mandag:- :-) (begynte på 71,2 ca 5.jan, men nå har jeg vært mye flinkere:) Start 26/1: 70,5 kg 30/1: 70,0 kg ;-) Snack'n Jack og jordbær i kveld:-) Og Pepsi Max. Har ikke drukket noe hele uka:) Mål neste fredag: 69,4:)
Majah_N<3 Skrevet 31. januar 2015 #18 Skrevet 31. januar 2015 Som ukene flyr det er så herlig å være godtefri 5kg ned nå uten å sulte eller slite. Ikke frister det heller. Det er jo så mye annet som man kan kose seg med. Ikveld blir det nøtteblanding og et glass Pepsi Max
Gjest Tale30 Skrevet 31. januar 2015 #19 Skrevet 31. januar 2015 Mannen min har besøk av en kompis. Han har med seg masse chips. Jeg tok en appelsin. Smakte nesten det samme 😳 Blir et par glass vin senere da.. Det er lov når vi er på fest eller har selskap. Men "hverdagsglasset" er kuttet.
oslofrk Skrevet 31. januar 2015 #20 Skrevet 31. januar 2015 Krise! Jeg fant dn diiiiger sjokolade i skapet da jeg lette etter noe helt annet. Den brøler og jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet... 😩😝😖
Gjest Tale30 Skrevet 31. januar 2015 #21 Skrevet 31. januar 2015 Krise! Jeg fant dn diiiiger sjokolade i skapet da jeg lette etter noe helt annet. Den brøler og jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet... 😩😝😖 Gi bort!! Jeg ga masse til avisbudet forrige helg
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. januar 2015 #22 Skrevet 31. januar 2015 Krise! Jeg fant dn diiiiger sjokolade i skapet da jeg lette etter noe helt annet. Den brøler og jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet... Har du heeeelt snopefri? Det klarer ikke jeg. Har én dag som jeg kan kose meg, og det er i dag lørdag Kanskje det kan være en idé? Tror man holder lenger om man har 1 dag India man kan kose seg litt ekstra:-) Det er hvertfall viktig for meg:-) I dag kan jeg spise hva jeg vil, men deg har gått Veldig fint altså. Merker at jeg er roligere, ikke det "stresset'" etter noe søtt, bare fordi det er LØRDAG og helg! Har spsit sunn frokost og lunsj, banan til mellommåltid og 2 pizzabiter og salat til middag:) Akkurat passe mett:-) Tok et glass rødvin til pizzaen - nydelig! Satt lenge å koste oss etter ungene gikk ifra bordet. Har spist 2 sjokoladebiter i dag og 1 vaffelhjerte på fotball- cup, og til kvelden blir det enten popcorn eller Sørlands chips og ett glass vin. Det skal bli godt:-) I morgen er det trening eller en skitur nådde dattera mi og ingen snop. Åland aldri vært då motivert og flink som nå, og det er utrolig deilig:-) God kveld:-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. januar 2015 #23 Skrevet 31. januar 2015 India = i uka (Sorry skrivefeil!)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. januar 2015 #24 Skrevet 31. januar 2015 Beklager ALLE skrivefeil..! My god
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #25 Skrevet 31. januar 2015 Skulle egentlig bare være snopfri i januar, men det går så bra at jeg fortsetter! I dag blir kosen brus, vin og nøtter. Blitt hekta på youghurtnøtter, ikke så veldig sunt sikkert så bare små mengder. Uansett bedre enn 200g sjokolade + potetgull som Heg ofte spiste på lørdager før. Anonymous poster hash: 70a44...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå