Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Og finne en fin bikini som skjuler tomme hengepupper best mulig. Og en pen strandkjole som kan brukes i bryllup. Hjelp! Anonymous poster hash: 13be0...2dd
MarianeA Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Skal du kjøpe en bikini som holder lønner det seg å gå til en butikk som har litt peiling og som gjerne koster litt mer. Her får du hjelp og blir forhåpentligvis godt fornøyd. Jeg har selv store pupper og det med bikini har vært et problem. Så lenge man ligger i ro og soler seg er det stort sett greit, men det er ikke morsomt at puppene faller ut når man skal svømme eller være i aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Men finner jeg bikinier i butikken nå da? Er helt lost jeg altså. 😩 Hva med kjole da? Jeg trenger en fin lett kjole. Som ikke er så dyr. Har sett masse på nett, men finner ingenting som passer. Vil ha en kjole som enten går til knærne eller til anklene. Gjerne med litt armer(korte) Anonymous poster hash: 13be0...2dd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 De spesialiserte undertøysbutikkene har som regel gode bikinier. Koster en del, men de varer og er verdt det siden man føler seg vel i dem siden de sitter og holder ting på plass der de skal være Jeg har fremdeles en bikini jeg kjøpte på "Det lille under" i Paleet i Oslo for 5-6 år siden. Hadde en til som heller ikke hadde forandret seg på flere år, men dessverre så glemte jeg at jeg hadde lagt den til vask, så den lå over natten, og da hadde den inntatt div. interessante farger (hvit med farget mønster ). Change har også bikinier som kan sitte fint. Min erfaring er at kvaliteten ikke er like god. Har hatt problem med at lukkemekanismene i ryggen eller andre plastdeler har knekt etter bare få gangers bruk. Har en bikini jeg har hatt fra Change i noen år, den har holdt, men den er låsen i metall. Når puppene henger, så tenker jeg det kan være bra med en bikini-bh med litt innlegg og bøyler, det vil forme brystene dine slik at de ser flotte ut Veldig viktig at du også har en bh med riktig størrelse både rundt ryggen (slik at den ikke sklir opp bak og dermed henger mer foran) og i cupen. Riktig bh sitter på selv om du beveger deg. Jeg hadde gått for en dyrere bikini og en billigere kjole Anonymous poster hash: 24684...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå