Gå til innhold

Hjelp til å tyde denne streken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok denne i går, hadde dårlig tid så fikk ikke sett på den før noen timer etter på, den såg da sånn ut : noen som kan hjelpe å tyde ?

Anonymous poster hash: 073ed...af7

post-42-22111_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å tyde? Om du ikke så på den til rett tid har jo ikke resultatet noe å si... Ta en ny og sjekk den når du skal.

Anonymous poster hash: 39ec5...080

Skrevet

Jeg ser en strek, men du vet jo ikke om den kom innen tidsfristen.. Så ta en ny i morgen du 😉

Mine erfaringer er derimot at om det kommer strek etter tidsfristen så er man gjerne gravid 😉

Anonymous poster hash: 1a4c6...736

Skrevet

Hvilken strek?

Anonymous poster hash: 09911...030

Skrevet

Hvilken strek?

Anonymous poster hash: 09911...030

Ser du ingen strekk? Altså, vet ikke hva strek det er, er det skyggestrek kanskje. Men steken er der.

Skrevet

Jeg ser en strek, men du vet jo ikke om den kom innen tidsfristen.. Så ta en ny i morgen du 😉

Mine erfaringer er derimot at om det kommer strek etter tidsfristen så er man gjerne gravid 😉

Heei. Tok en ny test i dag tidlig. Kom opp strek ( svaaaaak ) så å si med en gang. E litt vansklig å se den:/

post-42-51638_thumb.jpg

Skrevet

Legger jeg godviljen til, så ser jeg noe der, men regner med det er noen dager til du forventer mensen da?

Anonymous poster hash: 4d558...5c0

Skrevet

Legger jeg godviljen til, så ser jeg noe der, men regner med det er noen dager til du forventer mensen da?

Ja, så ivrig så jeg er, klarer jeg ikke vente. Forventa mens om 1-2 dager.

Skrevet

Åpnet testen:

post-42-47063_thumb.jpg

Skrevet

Åpnet testen:

post-42-9656_thumb.jpg

Skrevet

Legger jeg godviljen til, så ser jeg noe der, men regner med det er noen dager til du forventer mensen da? Anonymous poster hash: 4d558...5c0

Ja, så ivrig så jeg er, klarer jeg ikke vente. Forventa mens om 1-2 dager. Anonymous poster hash: 073ed...af7
jeg testet 3-4 dager før mens og hadde tydligere strek enn det du har fått, men det var billigtester sine strimmeltester. Men så er det individuelt hvor mye hcg man produserer også da! Du får bare fortsette å teste videre! Lykke til ;)

Skrevet

Jeg ser streker på alle bildene jeg.. Min var også kjempesvak før ikm, men tok en digital og da var det jo ikke noe å lure på lenger..'spirer og gror i magen ;-)

Skrevet

Ingen strek

Anonymous poster hash: 04e40...dfa

Skrevet

Skimter en svak strek, ja! Men vanskelig å si sikkert før IKM

Skrevet

Heei. Tok en ny test i dag tidlig. Kom opp strek ( svaaaaak ) så å si med en gang. E litt vansklig å se den:/

Ser en strek der 😀 så da er det nok noe på gang! 😉 det som kan være faren med å teste så tidlig, er at man får slike svake positive tester og så opplever man kjemisk graviditet. Har opplevd dette selv.. Det slipper man om man tester etter ikm. Da får man ikke med seg disse kjemiske graviditetene, som jeg tror mange har men ikke merker noe av..

Men skjønner deg godt, jeg har aldri klart å vente til ikm, er jo så nysgjerrig. 😝

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast ☺️

Skrevet

Ser en strek der 😀 så da er det nok noe på gang! 😉 det som kan være faren med å teste så tidlig, er at man får slike svake positive tester og så opplever man kjemisk graviditet. Har opplevd dette selv.. Det slipper man om man tester etter ikm. Da får man ikke med seg disse kjemiske graviditetene, som jeg tror mange har men ikke merker noe av..

Men skjønner deg godt, jeg har aldri klart å vente til ikm, er jo så nysgjerrig. 😝

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast ☺️

Takk:) håper den klorer seg fast ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...