Gå til innhold

Babyen blir sint når hun spiser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er tre mnd, og den siste tiden har hun blitt vanskelig når hun spiser. Hun får flaske, og drikker litt, før hun blir illsint. Om flasken blir byttet med smokk da så roer hun seg. Så kan jeg bytte igjen, før hun etter kort tid skriker igjen. 

Etter en stund går det bedre, og hun spiser endel før hun blir sint igjen. Da er det somregel rap på gang. Hvorfor gjør hun slik? Hva gjør vi galt?

Anonymous poster hash: 4164d...b0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du smokketut som er til hennes alder?

Anonymous poster hash: acee5...19e

Skrevet

hmm... Godt spørsmål... Det er ikke min unge, så jeg vet jammen ikke hva de har? Men om ikke, hvorfor blir hun plutselig sint nå? Hun har jo da aldri erfart at det kommer fortere?

Skrevet

hmm... Godt spørsmål... Det er ikke min unge, så jeg vet jammen ikke hva de har? Men om ikke, hvorfor blir hun plutselig sint nå? Hun har jo da aldri erfart at det kommer fortere?

behovet øker og hun vil at det skal komme fortere. Instinkter er fantastiske!

Skrevet

Barnevakt?

Vet ikke hvorfor de er sånn, men har hatt flaskegutt selv og han sa klart ifra når melka kom for sakte!

Anonymous poster hash: acee5...19e

Skrevet

Tante, og innimellom barnevakt ;) Kan nok være at de må ha nye sutter ja, takk for tips :)

Skrevet

Samme med min på tre måneder når hun får pupp. Vekslet mellom smokk og pupp til jeg fikk henne på glid.

Min hadde en propp med ørevoks i ene øret som nok gav litt ubehag. Godt mulig den skapte litt vakum og når hun da begynte å suge ble det litt vondt med en gang.

Etter vi fikk fjernet den har hun ikke gjort det noe mer så tror det må ha vært pga det. Sikker kan man aldri være.

Anonymous poster hash: 07439...05f

Skrevet

Tenkte umiddelbart at man kanskje må bytte flasketuter ;) He he. Husker min eldste ble svææært frustrert ved mating i en periode før jeg byttet ;)

Også greit å tenke at når de først bytter så kan de suge alt for hardt og utålmodig på de nye tuttene med større hull ;) Får litt i vranga å slikt(ikke farlig), men må trenes litt bare ;) Også greit å passe på at baby ikke er for sulten når de skal mates... For da går det aldri fort nok uansett.

Nr 2 nå er 7 mnd og kan skrike høylydt mellom hver grøt skje, da det ikke går fort nok, He he :)

Skulle visst hatt det intravenøst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...