Gå til innhold

hva gjør jeg?:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer kjefter på barna hele tiden. Han fører sjeldent en vanlig samtale uten å kjefte på dem. De føler seg overhodet ikke elsket. Eldste barnet har dannet seg et skall, blitt veldig utagerende og frekk, noe jeg ser har sasammenheng med samboer sin oppførsel. Jeg har sagt hva jeg mener, men blir hele tiden overkjørt. Han har rett, jeg har feil. Vi har flyttet en gang før, og vil prøve å få has på dette, mens det fortsatt går an å rette det opp.

Hvem kan jeg kontakte for å få hjelp?

Anonymous poster hash: e2b97...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familie vern kontoret

Anonymous poster hash: 12d92...e19

Skrevet

Er i samme situasjon bare til at jeg er ikke sammen med barnefaren.

Så jeg tok opp med helsesøster at småen ikke følr seg elsket av far når han er der inne,å at far kjefter på barnet for alt mulig!

Fortalte også til hun at far ikke leker med barnet.

Helsesøster ble så beskymret at hun sendte en beskymringsmelding på barnefaren,å håper det kommer noe godt ut av det.

Anonymous poster hash: 00e6c...b09
Skrevet

Har d likt. Har flyttet en gang før. Har gått en stund og nå er det som det var. Jeg flytter ut for godt om to uker. BARNA FØRST. Innerst inne vet du hva du må gjøre. Du lar de vokse opp i et miljø som skader dem og som vil prege dem resten av livet. Jeg VET hvor vanskelig det er men det er bare dusom kan stoppe dette. Lykke til.

Anonymous poster hash: 2650c...e0b

Skrevet

Familie vern kontoret

Anonymous poster hash: 12d92...e19

Du kødder?

Vær så snill, si at du tuller...😊

Skrevet

Huff, det høres ikke bra ut. Du vet at barna dine kan ta skade av å vokse opp slik? Hjemmet skal være en frisone hvor barna kan føle seg trygge, oppmuntret og elsket.

Jeg ville dratt han med på familievernkontoret og lagt frem et ultimatum: Terapi eller brudd. Barna må komme i første rekke.

Skrevet

Prøv helsestasjonen? De har oversikt over diverse kurs han kan ta. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...