Gå til innhold

Spiser og spiser og spiser.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kan ikke være gravid, var ferdig med mensen for 2 uker siden. Jeg spiser så mye at jeg blir kvalm, men føler meg fortsatt sulten!!! Er fysen på både søtt og salt, har det veldig klart for meg hva jeg vil ha før jeg går til kjøleskapet, men når jeg kommer dit, er det ikke det jeg vil ha allikevel.... Finner alltids noe annet, og spiser meg kvalm igjen. Rekker ikke bli sulten igjen før jeg tar meg mer å spise. Har aldri hatt det slik tidligere, selv ikke i mine verste depresjoner.... Noen som har opplevd lignende?



Anonymous poster hash: ec31b...aa5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du på baby ??

 

Anonymous poster hash: 83c46...97c

Skrevet

Håper du på baby ??

 

Anonymous poster hash: 83c46...97c

 

Nei, og det kan umulig være det siden jeg nettopp har blitt ferdig med mensen! Er redd det kan være noe alvorlig :( Har forresten pågått i 3-4 dager nå. Kan kanskje være stress? Har hatt en del å tenke på i det siste... :( Hi

 

Anonymous poster hash: ec31b...aa5

Skrevet

Siden kl 20.00 har jeg spist en hel pose micropop, 3 brødskiver med ost (smeltet i mikroen) og 3 vafler (ikke hjerter, men hele vafler) med syltetøy og rømme, og jeg er skikkelig kvalm, men har fortsatt lyst på mer.... Det er en helt sinnsyk følelse, kjenner en klump i halsen, vil bare gråte og skrike fordi jeg ikke føler at jeg klarer å begrense matinntaket mitt! Jeg er normalvektig og har aldri hatt problemer med overspising, hadde en periode for 3 år siden, da jeg var veldig deprimert, at jeg fikk et negativt syn på maten og nærmest sultet meg selv for å bli slank, og var overbevist om at dersom jeg bare ble slank så ville jeg ha det bra igjen. Nå har jeg ingen overbevisning, ingen behov for mat og jeg er heller ikke deprimert! Håper noen kan gi meg noen hint til hva dette kan komme av.... Hi



Anonymous poster hash: ec31b...aa5
Skrevet

 

Siden kl 20.00 har jeg spist en hel pose micropop, 3 brødskiver med ost (smeltet i mikroen) og 3 vafler (ikke hjerter, men hele vafler) med syltetøy og rømme, og jeg er skikkelig kvalm, men har fortsatt lyst på mer.... Det er en helt sinnsyk følelse, kjenner en klump i halsen, vil bare gråte og skrike fordi jeg ikke føler at jeg klarer å begrense matinntaket mitt! Jeg er normalvektig og har aldri hatt problemer med overspising, hadde en periode for 3 år siden, da jeg var veldig deprimert, at jeg fikk et negativt syn på maten og nærmest sultet meg selv for å bli slank, og var overbevist om at dersom jeg bare ble slank så ville jeg ha det bra igjen. Nå har jeg ingen overbevisning, ingen behov for mat og jeg er heller ikke deprimert! Håper noen kan gi meg noen hint til hva dette kan komme av.... Hi

 

Anonymous poster hash: ec31b...aa5

 

Vanskelig å si, men mitt innspill er at det kan handle om følelser. Mange mennesker bruker mat for å håndtere følelsene sine. Det kan være for å "fylle opp" en følelse av tomhet, trøst, dempe angst osv.

 

Du kan forsøke å ikke spise mer enn det du trenger og se om det kommer frem noen uforløste følelser..?

Skrevet

 

 

Siden kl 20.00 har jeg spist en hel pose micropop, 3 brødskiver med ost (smeltet i mikroen) og 3 vafler (ikke hjerter, men hele vafler) med syltetøy og rømme, og jeg er skikkelig kvalm, men har fortsatt lyst på mer.... Det er en helt sinnsyk følelse, kjenner en klump i halsen, vil bare gråte og skrike fordi jeg ikke føler at jeg klarer å begrense matinntaket mitt! Jeg er normalvektig og har aldri hatt problemer med overspising, hadde en periode for 3 år siden, da jeg var veldig deprimert, at jeg fikk et negativt syn på maten og nærmest sultet meg selv for å bli slank, og var overbevist om at dersom jeg bare ble slank så ville jeg ha det bra igjen. Nå har jeg ingen overbevisning, ingen behov for mat og jeg er heller ikke deprimert! Håper noen kan gi meg noen hint til hva dette kan komme av.... Hi

 

Anonymous poster hash: ec31b...aa5

 

Vanskelig å si, men mitt innspill er at det kan handle om følelser. Mange mennesker bruker mat for å håndtere følelsene sine. Det kan være for å "fylle opp" en følelse av tomhet, trøst, dempe angst osv.

 

Du kan forsøke å ikke spise mer enn det du trenger og se om det kommer frem noen uforløste følelser..?

 

Jeg har gått til psykolog i over et år, og føler meg som en åpen bok når det gjelder følelser, men har det veldig bra nå, fått bearbeidet masse og lært meg å ikke undertrykke følelser. dette med spisingen har kommet de siste 3-4 dagene uten at noe spesielt har skjedd. Hi

 

Anonymous poster hash: ec31b...aa5

Skrevet

Har googlet litt nå, og så fort jeg søker på "økt matlyst" kommer "gravid" opp. Men man får vel ikke symptomer såpass tidlig? Blir skikkelig forvirra her... :( Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...