Gå til innhold

Sende i barnehagen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare la meg understreke at jeg vanligvis aldri sender barn som har kastet opp i barnehage. Toåringen min kastet opp i natt, men har vært i helt fin form i dag. I går hadde storebror bursdag og hun spiste masse godis og kake og nesten ikke vanlig mat. Jeg er helt sikker på at det er grunnen til at hun kastet opp. Er det veldig feil av meg å sende henne i barnehagen? Har en veldig viktig avtale i morgen..

Anonymous poster hash: 45cad...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sendt.

Anonymous poster hash: 17d48...801

Skrevet

Jeg hadde sendt barnet i barnehagen.

Skrevet

Jeg har en guttunge som også kastet opp i natt, vært i fin form i dag, men jeg holder ham hjemme. Omgangssyken går nå og jeg er så irritert på foreldre som har så "viktige avtaler" (sier ikke at det nødvendigvis er deg, men du sier det selv) at de tar sjansen på at dette viruset til stadighet er der, at jeg må praktiser hva jeg sier for å si det slik. Jeg har også en viktig avtale i morgen, jeg skal til tannlegen med en sinnsykt vond tann og kan ikke utsette den da jeg er gravid og smertestillende ikke bær taes så ofte, men jeg har ordnet slik at noen kommer hit og er hjemme her mens jeg er der.

Anonymous poster hash: 5e83f...cc0
Skrevet

Jeg har en guttunge som også kastet opp i natt, vært i fin form i dag, men jeg holder ham hjemme. Omgangssyken går nå og jeg er så irritert på foreldre som har så "viktige avtaler" (sier ikke at det nødvendigvis er deg, men du sier det selv) at de tar sjansen på at dette viruset til stadighet er der, at jeg må praktiser hva jeg sier for å si det slik. Jeg har også en viktig avtale i morgen, jeg skal til tannlegen med en sinnsykt vond tann og kan ikke utsette den da jeg er gravid og smertestillende ikke bær taes så ofte, men jeg har ordnet slik at noen kommer hit og er hjemme her mens jeg er der.

Anonymous poster hash: 5e83f...cc0

Jeg skjønner og jeg er i prinsippet enig med deg. Men akkurat i morgen skal jeg holde en presentasjon på en stor konferanse. Derfor er det litt dumt å være hjemme pga et friskt barn. 😊

Anonymous poster hash: 45cad...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...