Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 ..og er nede i 52 000 sidevisninger,altså ned rundt 75% siden 20. januar. Det er mindre enn en uke siden, og må kunne kalles dramatisk. Kanskje firmaet må kutte ned på de ansatte- f.eks la advokaten eller pr-eksperten gå? Det kan bli interessant å se hvor lenge Friendly Mgmt. og firmaet "Caroline Berg Eriksen" om tallene fortsetter å stupe slik. Anonymous poster hash: 38a38...187
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Sikkert slemt av meg, men jeg må innrømme at jeg synes det er helt ok! Jeg kjenner faktisk et smil åle seg frem. Anonymous poster hash: ed750...ef9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Må si meg enig med første svar. Og jeg er ikke et slemt og hevngjerrig menneske til vanlig, men nok er nok av svindel og bedrag. Sånt hater jeg. Anonymous poster hash: 3fe69...517
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Jeg håper det går til h...ete med hele firmaet. I så tilfelle ville intet av verdi gå tapt. Anonymous poster hash: b96cb...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå