Gå til innhold

Netflix el viaplay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begge nå, men må avslutte en av de.. Hvilke er best og har best utvalg av serier?

Anonymous poster hash: eaaf4...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har brukt dem så lite at du må spørre vilt fremmede om hvilken som er best, da kan du vel kanskje bare avslutte begge?

.... det kommer helt an på hva du er ute etter. Viaplay har mye for barn, vet ikke om Netflix er så god på det? Ellers er det myyye søppel-TV på Viaplay, og noen gullkorn innimellom - eg Mad Men, Walking Dead, Community, The Big C.

Skrevet

Hehe sant nok. Lastet ned begge pga sønnen min ville det.. Jeg har sett en serie på viaplay. Tenkte bare å høre om noen her hadde noen meninger om hvilke av de som er bra. Gidder ikke betale for begge to..

Anonymous poster hash: eaaf4...245

Skrevet

Vi har hatt begge deler. Hver gang vi fant noe på Viaplay vi ville se, fikk vi opp at den serien/filmen ikke var tilgjengelig i vår region. Vi var aldri fornøyde med utvalget heller. Barnet vårt var så lite den gangen (et år siden ca) at vi ikke så over utvalget for barn, så det aner jeg ikke noe om. 

Netflix har vi derimot hatt nå i rundt to år. Vi tenker aldri på å avslutte abonnementet. De har filmer vi begge liker, både sammen og hver for oss. De har serier i massevis, og de har også endel til barn (vet ikke om jeg skal si det er mye eller lite, da det vel kommer an på øyet som ser og hvilke andre sånne tjenester man kan sammenligne med). Jeg liker godt naturdokumentarene (barnet liker også det), og det har de masse av på netflix, i hvert fall. 

Anonymous poster hash: 2b215...72c
Skrevet

fortrekker viaplay :)

Skrevet

jeg klarer ikke bestemme meg jeg heller ;) Hadde netflix også hatt offline-modus hadde jeg nok gått for bare den, da jeg føler at utvalget kan være hakket bedre.

Skrevet

Har begge. Meget fornøyd!😉

Anonymous poster hash: 990d8...052

Skrevet

Netflix :-) Hadde selv begge, men avsluttet viaplay fordi jeg synes de hadde så dårlig utvalg i forhold til netflix. Nå har ikke jeg barn heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...