Modesty Blaise. Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg prøver å få til en bra treningsrutine, og har som mål å trene minimum 2 helst 3 ganger i uka. Og når jeg først kommer meg på trening så liker jeg det veldig godt, og trives med det. Men så er det med å komme seg ut av døra... Har litt lett for å falle i fella om å være litt for skiten etter jobb, ha lyst til å slappe av litt osv. Har klart å trene 2 dager i uka siden oktober, men den 3 dagen faller ofte bort. Så hva er ditt beste tips til å sparke seg selv i rompa, og gjennomføre trening som planlagt?
BareMas Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Få deg en trekingskompis, en som drar deg ut av døra den tredje dagen 😄 husker jeg var kjempeflink å trene en periode pga ei venninne som er veldig flink og strukturert, nå bor vi ganske langt fra hverandre, og dørstokken har aldri vært så høy.
junimamma81 Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Her er det samvittigheten for de hjemme. Prøver å trene mest mulig på kvelden når barnet er lagt for natten. Men likevel dårlig samvittighet for gan som sitter hjemme
Modesty Blaise. Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2015 Få deg en trekingskompis, en som drar deg ut av døra den tredje dagen 😄 husker jeg var kjempeflink å trene en periode pga ei venninne som er veldig flink og strukturert, nå bor vi ganske langt fra hverandre, og dørstokken har aldri vært så høy. God ide. Nå har jeg hatt pt hver 3 uke, og funnet motivasjon i det. Kan ikke komme til han og ikke ha noe fremgang siden sist 😄 Men det er sikkert billigere å få med seg ei venninne 😉
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Bestem deg for tidspunkter på forhånd. Og ikke la deg selv skulke unna hvis ikke du har en veldig god grunn. Anonymous poster hash: 19f8c...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå