Gå til innhold

Er så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at foreldre ikke gidder/vil sende ungene sine ut for å leke?

Jeg er så lei av å alltid ta initativ! Jeg er så lei av å få alle mulig rare unnskyldninger eller avlysninger 5 min etter avtalt tid.

Vi inviterer spontant (leke i hagen, fri for foreldrene vi passer på), vi lager avtaler på forhånd (passer ikke, blir avlyst, blir aldri invitert tilbake).

Kun en familie i gata her som synes det er supert å finne på noe innimellom. Som tar initativ selv og viser at de setter pris på forslag.

Er det virkelig vanlig å ha det så vanskelig med å finne lekekompiser til barna? Har alle nok med sitt?

Ja, ja. Vi får bare lete videre da. Etter noen som har lyst til å finne på noe av og til...

Anonymous poster hash: 1c1e4...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på det samme. Vi er mye ute! I egen hage og på lekeplasser. Som nyinnflytter til byen og nabolaget, så hadde jeg håpet på at vi skulle bli kjent med noen av naboene med barn på samme alder, men det er jo aldri noen ute! Kan jo ikke gå å ringe på dørene deres heller..  

Hvor er du fra HI? :)

Anonymous poster hash: 53e2d...7c1
Skrevet

Vi bor i Oslo. Trodde vi var normalt aktive og normalt sosiale, men vet jammen ikke lenger...

Anonymous poster hash: 1c1e4...ad0

Skrevet

Ikke alle er ute om vinteren, noen burer seg inne. De smetter nok ut til våren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...