Gå til innhold

3.5 åringen hoster og hoster... på natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er i fin form på dagen. Leker og styrer rundt. Litt snørrete.

Så kommer kvelden og natten. Hun hoster og hoster. Og kaster opp. Hvorfor er det sånn tror dere?

Anonymous poster hash: 35181...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Astma? Eller allergi?

Anonymous poster hash: 75080...dca

Skrevet

Hun er litt snørrete og små forkjølet stadig vekk. - Begynte i barnehage for 4 mnd siden. Syns bare det er så rart at hosten kommer på natten og når hun ligger.

Bør hun være borte fra barnehagen til det gir seg?

Hi

Anonymous poster hash: 35181...37a

Skrevet

Tørrhoste? Surkler eller piper det fra lungene?

Vilke sendt i bhg og så ringt til legen og bestillt time.

Mine to astmatikere har hatt slike symptomer.

Skrevet

Slik startet det med min frøken. Natthoste som ikke gikk over og i fin form på dagen uten hoste.  Legen mistenkte astma og det stemte.  Vi fikk ventoline med hjem for å se om det hjalp. Det er jeg glad for,  hun fikk et kraftig anfall to dager etter.

Det trenger naturligvis ikke være astma din jente har, jeg selv har gått og hostet halve høsten (men da også på dagtid).

Jeg ville uansett tatt henne med til lege hvis jeg var deg.

Skrevet

Astma!

Anonymous poster hash: b7b34...05c

Skrevet

Hvis det bare er om natten, tenker jeg astma. Hva slags hoste er det? Tørrhoste? Hører du hun hoster opp slim eller ikke? Hvor lenge har hosten pågått?

Skrevet

Min eldste hadde natthoste lenge, og ble utredet for astma og div allergier. Hadde ingen av delene. Hosten forsvant da hun fikk operert bort falske mandler:)

Anonymous poster hash: bd5ae...720

Skrevet

Når man ligger renner jo snørr og slim bakover i stedet for å komme ut. Tenker at dette irriterer halsen og generer hoste. Datteren min er lik, slimhoste på natt og fin form på dagen. Hun har ikke astma (har blitt utredet)

Anonymous poster hash: 32790...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...