Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har alltid vært småbrystet. Da snakker vi mindre enn a - cup. Og det har plaget meg hele livet, men likevel gått greit... Har på en måte vært "mot" silikon og alle slike ting. Men likevel i en alder av 33 og etter ti barn er jeg nå så og si flat :/ Det plager meg... Jeg føler meg flau naken og gruer til sommer/bikini og ellers kan jeg aldri gå i topper og klær som ikke dekker helt opp uten å føle meg uvel.. Jeg ønsker meg og har alltid ønsket meg større pupper og da bare en a eller b cup. Så har tankene begynt å svirre... skal jeg bare gjøre det? Er det for dumt? Hva er det egentlig jeg risikerer ang operasjon osv. Sukk.. Hadde aldri tenkt på/gjort dette om jeg bare hadde vanlige små pupper... men er helt flat nå. Det er så kjipt noen med erfaringer og/eller råd til meg? Anonymous poster hash: 84cd7...da5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Haha etter TO barn ikke ti :-P Anonymous poster hash: 84cd7...da5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Tok det for 13 år siden. Da jeg var 24 år. Det er en av de beste investeringene jeg har gjort! Alltid vært spinkel, og dermed helt flatbrystet. Hatet det Max og følte meg som en guttunge! Det sies at man ikke får større selvtillit av det, men jo det gjør man helt klart!!!! Endelig følte jeg meg kvinnelig. Kunne gå i flere forskjellige typer topper og se bra ut! Gikk fra en A til C-cup. La inn 325 ml. Har etter dette fått tre barn, og puppene har klappet litt sammen. Så skal operere på nytt så fort jeg får råd. ;-) Anonymous poster hash: 54c93...39b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har silikon. Tror det er 350 g i hver pupp, jeg gikk fra liten A til C. Den første uka var jeg ganske hjelpeløs, og etter at jeg fikk barn, har jeg tenkt at jeg er jammen glad jeg gjorde det før barna kom. Så hvis du bestemmer deg for å gjøre det, er mitt tips at du skaffer deg muligheten til å ta en ukes ferie fra både jobb og familie. Jeg er veldig fornøyd med puppene mine. De er faste og fine og passe store. Men jeg er litt bekymret for kapsler, hvis man får den verste sorten, blir brystene stygge, harde og man må operere på nytt for å få de "bedre". Og da må man vel betale selv. Man har ingen garanti mot kapsler og det er ikke uvanlig å få det. Det er det ene. Det andre er at jeg har begynt å tenke mye på hvordan jeg en dag kan hjelpe min datter hvis hun skulle få dårlig selvtillit/selvbilde pga utseende sitt. Jeg føler at jeg aldri kan si at hun er "pen nok" uten operasjoner/fiksing av noe slag, jeg kan aldri si at det er det indre som er viktigst, og så videre. Jeg er rett og slett bekymret for at jeg ikke vil kunne være det trygge forbildet for datteren min, som jeg ønsker å være. Tenk deg grundig om. Jeg angrer egentlig ikke, men jeg tenker en del over det innimellom. Anonymous poster hash: a78e7...24a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Ja, vurderer. Hengepupper etter barn nr 2.. Bruker 85 b, men de ser f*en ikke ut Anonymous poster hash: a69be...bd9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Jeg gjorde det når jeg var 25 år. Gikk fra å være helt flatbrystet til en liten b-cup. Jeg har aldri angret og det er nå 17 år siden. Etter at jeg tok silikon så følte jeg meg normal og kvinnelig. Det ble også enkelt å finne klær som passet meg. Jeg har byttet silikon 1 gang etter at jeg fikk innkapsling etter at jeg ammet yngstedatteren vår. Fikk da lagt inn 230 gram, noe som passer meg fint da jeg er liten og tynn. Jeg vil ikke anbefale noen som har bryster til å gjøre dette. Men dersom du er slik jeg var, så vil jeg anbefale deg å gjøre dette. Jeg har heller ikke hatt ønske om å gjøre flere operasjoner etter den ene. Anonymous poster hash: bb32f...8a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Jeg skal ta det neste år! Jeg gleder meg 😊😊 Har ikke hatt noe problem med størrelsen, men etter å ha gått mye ned i vekt så ble puppene helt tomme. Poser uten fyll! De er rynkete og masse hud uten mye inni.. Jeg hater dem! Så mine skal ordnes når barn nr 2 er kommet ut! Anonymous poster hash: da074...1ac
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Jeg skal opereres i februar. Har også nesten ingenting igjen etter to barn. Hadde tidligere aldri vurdert dette. Men har tenkt i gjennom og veid argumenter mot hverandre siden sommeren. Etter at jeg var på to konsultasjoner på to klinikker ble jeg sikker på at jeg ønsket å gjennomføre operasjon. Jeg skal ha proteser på ca 250 gr på bakgrunn av at jeg ønsker et naturlig utseende og kun fylle opp de tomme puppene mine. Anonymous poster hash: 43eae...f2f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 Tusen takk for svar Har sååå lyst å gjøre dette... Begge gangene jeg var gravid elsket jeg puppene mine. De var ikke mye større men litt og det var pupper! Jeg følte meg normal som du overfor her beskriver. Hvor mye research gjorde dere før dere tok avgjørelsen? Hvor ille var operasjonen og tiden etterpå? Kapsling har jeg lest om og er veldig redd for. Må man som regel operere Mange ganger i løpet av livet, altså hvor lenge varer det vanligvis? Har dere sagt det til folk rundt? Kjenner jeg vil dette skal være helt hemmelig.. Teit men jeg synes det er flaut å innrømme å være så selvopptatt at jeg har gjort dette på en måte... Har mange tanker som personen over her også som skriver om hvordan man påvirker sine egne barn. Er også utrolig redd for komplikasjoner og slike ting bare for en operasjon som egentlig ikke er nødvendig. Uff mye tanker... Skulle ønske det fantes en enklere løsning annet enn å la være... Anonymous poster hash: 84cd7...da5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 Jeg svarer ut i fra det jeg har funnet ut før og etter at jeg bestemte meg. Risikoen for kapsling minsker ved protese under muskel og dersom protesene ikke er for store. Jeg valgte Fornebuklinikken fordi jeg fikk tillit til kirurgen som vurderte meg, de har god garantiordning og bruker etter det jeg har lest de beste protesene på markedet. Jeg har lest masse på nett samt sett på bilder av hvordan det kan se ut. Jeg har også lest om de som er misfornøyd og angrer seg. Det verste som kan skje er i grunn at jeg ikke trives med silikon og tar de ut igjen. For min del har jeg falt ned på at selv om det er noe fristende å gå for større implantater så er det viktigste å få et normalt utseende. Jeg er veldig spent på min operasjon og krysser fingrene for at jeg blir fornøyd. Lykke til med avgjørelsen din! Anonymous poster hash: 43eae...f2f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 Å lese historien din HI er som å lese om meg selv,- og vi er like gamle. Hatet, hatet, hatet å være i garderober etter trening, være på stranda, finne kjoler og topper som passet osv. Nå har jeg altså fått det. Endelig! Og jeg er så glad! Dette har jeg ventet på i så mange år, og nå var det min tur til å prioritere meg selv. Alle penge mine går alltid til familie, hus og hjem. Men dette var en investering i meg selv. Gjorde mange timers research. Endte på Fornebuklinikken. De har gode garantier og fikk et godt inntrykk av kirurg. Han hørte på mine ønsker. Jeg ønsket absolutt ikke å få noen melonas. Jeg har jo aldri hatt pupper, så hvis jeg plutselig hadde kommet med skikkelig utstyr hadde det blitt rart, og ikke meg. Og jeg synes små pupper er faktisk finest også jeg da. Trenger ikke tenke på ryggvondt, de vil falle naturlig ned når tyngdekraften fortsetter sin tur nedover og myke (jo mer implantat jo hardere). Så synes jeg det ser pent ut i utrigning hvis de er "naturlig" små og ikke store fake. Jeg har lagt inn 255g over muskel. Har en liten C-cup nå. Operasjonen gikk over all forventning. 4timer tilsammen på klinikken. Medisinfri andre dag post op, smertefri 5. Men merk at jeg tok over muskel, så relovalisensen er kortere og mindre smertefullt. Min brystmuskel var øm, men urørt. Legger man under muskel må man løsne og feste muskel igjen. Men over/under er ofte noe man ikke bestemmer selv. Jeg hadde nok brystvev til å legge over slik at det ble naturlig. Amming gjør jo sitt til at huden blir tøyd, og man dermed kan ha nok brystvev selvom man har lite pupp og er slank. Har man lite, må man legge under. Siden du har barn, må du ha hjelp hjemme. Spørs på alder, men vil anbefale deg at f.eks mannen din tar noen dager hjemme sammen med deg. Noen trenger hjelp til mye den første tiden, og man vet ikke hvordan kroppen reagerer. Lykke til! Anonymous poster hash: 027b0...1d3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Tusen takk for svar heller bare mer og mer mot at jeg faktisk vil gjøre dette. Tanken på å kunne se seg selv i speilet og ha pupper...Sukk! leser alt jeg kommer over nå men blir ikke helt klok på over eller under muskel? Dette er kanskje noe jeg ikke kan velge selv heller? Har så lyst å bestille time til konsultasjon og bare sette dette i gang men er nervøs også... Når skal det noen gang passe? Med jobb, samboer og unger pluss at jeg vil det skal være hemmelig så ingen andre får vite det... pengene er jo også en ting :/ Fortsatt sykt i hodet mitt at jeg vurderer dette med tanke på smerter operasjon risiko penger osv osv men likevel har jeg bare så lyst. Lei av å være flat... drømmer om å kunne ha på bikini i sommer og for første gang gå rett i ryggen og ikke være flau... HI Anonymous poster hash: 84cd7...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå