Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har to vogndyner etter storesøster på 2 år som lillesøster i magen skal arve. Bør jeg rense eller vaske disse dynene før lillesøster skal begynne å bruke dem? Dynetrekk som skal brukes over vaskes jo selvsagt, men nå tenker jeg på selve dynen! Dynene er ikke synelig skitne eller flekkete og har siden storesøster gikk over til større dyne ligget i sine orginale oppbevaringsposer. Anonymous poster hash: 3c912...aa7
☆☆☆ Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Har du tørketrommel er det null stress å vaske babydyner. Eg har vaska dynene mange gongar utan problemer. Har brukt dundyner.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Ja det bør du. Her vaskes alle dyner minimum hver tredje måned på 60 grader. Går helt fint å vaske😊 Anonymous poster hash: 2b7f7...d5d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Ok! Da gjør jeg det!😉👍 Takk for råd! Anonymous poster hash: 3c912...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå