Gå til innhold

Gi meg leggetips!!! Barn snart 10 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke mat mere om natta, men kan ligge der og hyle leeenge om natta, gjerne holde det gående fra kl 01-03 og hun har ikke vondt noen plasser (tror vi). As we speak ligger hun lysevåken i sengen sin. Sover hun lite om natta kan hun finne på og sove mye på dagtid. Nå er vi alene hjemme og jeg har gått opp og ned trappa hundre ganger, jeg er så SLITEN :( Prøvde en nattasang med lav stemme, lysene er av oppe og ja. Hun bare ligger der og ler til meg og spreller med beina. Hun får nok mat før sengetid. På dagtid sover hun ca 3 korte lurer, er dette for mye? Første ca mellom 09-10, andre ca 12.30-13.30 og den siste får hun senest ligge til kl 16. Prøver og opprettholde faste leggetidspunkt, kl 19. Har vært mye småsyk dette året og derfor har vi sjelden hatt en bra natt, men i det siste har hun da vært helt fin form på dagtid. Vet ikke om det er tenner? Hun har to nede. Jeg er i full jobb og forsov meg i morgest grunnet en heeelv. våkenatt, selv om det er gubben i perm som er inne hos henne om natta. Hilsen en småfrustrert tobarnsmor. Igår sov hun fra 19-01 på natta i strekk, ny rekord...

Anonymous poster hash: 34789...72c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når snuppa her var på den alderen sov hun 2 dupper, og fikk ikke sove lengre enn til 15. Var konsekvent på å legge seg kl 18 hver dag, og da sov hun til 6-6.30.

Så lenge hun ikke gråter og er lei seg, og vare ligger og prater, ville jeg bare latt hun ligge. Er hun lei seg, prøv å sett på musikk eller noe på svaaak lyd, slik at hun må være stille for å høre? Funket en del på vår dersom hun hadde slike perioder :-)

Skrevet

Jeg ville forsøkt å kutte den siste duppen, og forsyve dupp nummer 2, slik at den ble litt senere.

Har du forsøkt lydbok eller radio eller noen av de appene med støvsugerlyd og liknende?

Anonymous poster hash: 703d8...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...