Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Egentlig har det bare ballet på seg denne måneden.Svangerkspashormoner ligger nok i bunn og, for å si det.Men egentlig så var dagen idag bare nok. Tror bare jeg må lufte dette, for jeg sprekker snart av frustrasjon og sinne, det er bare en sånn dag..Og hadde jeg jevnt over hatt et bedre humør den siste tiden hadde det nok ikke vært så ille, jeg vet ikke.Det begynte egentlig i desember, da jeg skulle ut til bilen etter kurs på jobben.Eneste bilen på parkeringsplassen, og noen hadde bare kjørt inn hele bakdelen.Flott.Vi hadde tenkt å selge den, da det var bil nummer to og vi hadde mer behov for pengene enn hele bilen.Vi har behov for bilen, men vi har ikke råd til å ha den.Flott, skaden var så stor at den ble kondemnert.Så skulle den på EUkontroll nå neste mnd.Bilen ble stående, for vi klarte ikke bestemme oss hva vi skulle gjøre med den....Så årsavgift må vi jo betale, det for oss rett forbi egentlig.Den er bare blitt en verkebul.Vi hadde akkurat byttet til delkasko, så vi fikk uasnett ikke fikset den, hadde ikke gjort det heler, da tapet på forsikringene hadde blitt for stort. Så nå estemte vi oss for å selge den for 10000 som vrakbil, bilen er bra, så noen vil nok kjøpe den billig å fikse den.Men så har den stått da. Så da vi åpnet den idag , var hele setene inni mygglet.Flott...Så slik begynte dagen. Så har jeg snakket med sjefen min angpene noen ekstravakter som jeg MÅ HA, for jeg er avhengig av det, det går ikke rundt, men det har ikke vært noen jeg kan ta, for det har vært på mine vakter.SÅ kom det noen ledige neste uke, og jeg jublet, og visste jeg ville få dem.Så fant jeg ut IDAG, at en annen på jobb har fått dem... Og vedkommende har allerede hatt 7 ekstravakter denne måneden, men pga en feil så må vedkommende tilbakebetale en del penger, men pga ekstravaktene så vil det gå saftig i pluss med eller uten disse ekstra vaktene neste måned. Men sjefen hadde nok dårlog samvittighet, for det var deres feil at vedkommende må tilbakebetale.Men uasnett, med alle de ekstra vaktene, s går det rundt for min kollega, jeg ga beskjed at det IKKE gikk rundt for oss om jeg ikke fikk ekstravakter.Så jeg ble rimelig lei meg, knakk faktisk helst sammen i morges også dette, for jeg orker ikke tanken på en måned til hvor det ikke går rundt.(jeg er blitt livet større stilling, men jeg bare får det aldri.., og siden jeg nå er gravid s¨kan jeg ikke bytte jobb akkurat nå, det blir for mye nytt for meg).Så siste ting, en liten ting, men det fikk begeret til å renne over... Jeg var på lekeland med ungene idag.Og da vi skulle gå, hadde noen tatt skoene og vinterbuksen til min eldste.De var helt nye, begge deler.Og både skoene og buksen måtte jeg kjøpe fordi de forrige (som også var nye) forsvant på skolen... Den gang lærte jeg "kjøp noen som ikke alle andre har for det nytter IKKE bare å sette navn i det".Men i god tro så setter jeg navn i klær, også disse tingene som forsvant idag.Jeg vet de var borte for vi var noen av de siste som gikk og de skoene (ingen bukse) som var igjen var et gammel slitt par sko... Og jeg lette og lette og spurte de ansatte om de hadde tatt inn noen sko.Så nå må jeg kjøpe nye sko, da disse var det hull i og var altfor store, og bukse, ja det har han jo ikke i det heletatt.Folk er så frekke!!!! Jeg blir helt matt og sinna at jeg burde ta meg en uke borte fra familien, fro det er tross alt ikke dems feil.Så, det var den utblåsningen, sorry :'( Anonymous poster hash: 4267e...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå