Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Jeg har to gutter fra før, og fikk ikke en kvise under de graviditetene. Nå er jeg gravid igjen, og huden "verker" av underjordiske kuler og jeg ser ikke ut. Håret er matt og livløst også. Det har alltid blitt tykt og glansfullt før.. Og puppene! De er superømme fortsatt! Helt ulikt en tidligere erfaringer. (Er i uke 15 nå) Noen som har erfaring med forskjeller på svangerskap og kjønn? (Og ja, det hadde vært gøy med jente, men like moro med en gutt til i flokken) Anonymous poster hash: 35379...414
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Nope, hadde fin hud da jeg hadde jente i magen. Anonymous poster hash: 0cf9b...32b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Hadde sykt mye kviser da jeg skulle ha eldstemann, så helt forferdelig ut.. det var gutt Hadde mindre da jeg ventet datteren min Anonymous poster hash: e2441...ba6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Det hadde jeg helt glemt, men når jeg tenker meg om hadde jeg kviser i de fire første svangerskapene (gutter), men ikke nå. Kanskje det er motsatt for meg? Ellers er det betydelig mindre herjinger i magen denne gangen. Er i uke 35. Vet ikke kjønn, men kan oppdatere om en drøy mnd Anonymous poster hash: 1f958...f4e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Vel, jeg håper det! Har kviser overalt jeg også, og ønsker meg en jente! Men har ikke hatt kvalme heller, og folk sier dette tyder på gutt. Så det er ikke bare bare å sammenligne symptomer. Anonymous poster hash: 134d5...68e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Jeg fikk masse kviser med eldste gutten.. Føltes nesten som kvsene skrev "gravid" i pannen min.. Jeg hadde i tillegg to helt forskjellige svangerskap, men begge er gutter. Var kvalm, uggen, halsbrann og tung med første.. Med andre hadde jeg ikke antydnng til kvalme, men hadde bekkenlåsning istede. Anonymous poster hash: 88b1d...275
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Hmm... Ja da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet et par uker til. :-) Tenkte vel egentlig det.. HI Anonymous poster hash: 35379...414
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Hadde massevis av stygge og motbydelige kviser sist graviditet - jente. Denne gangen er huden ganske fin og grei - venter jente. Det jeg har gjort annerledes denne gangen er at jeg ikke drikker melk eller spiser melkeprodukter (fikk Laktoseintoleranse etter forrige sv.skap og huden min reagerte voldsomt på melkeprodukter den gang..) Anonymous poster hash: b8f98...c4c
gresskar Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 Masse kviser på ryggen da jeg ventet gutt. Ingenting når jeg ventet jente....
QueeenBeee Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 Hadde ingen kviser da jeg fikk jentene, men nå har jeg masse. Kanskje det blir gutt? Min venninne hadde kviser begge svangerskapene, hun fikk en gutt også en jente.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 når jeg ventet gutt så,men ellers med mine 3 jenter hadde jeg fin hud Anonymous poster hash: 58dd7...669
BareMas Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 2 svangerskap, 2 jenter, ikke en eneste kvise. Faktisk aldri hatt så fin hud som de gangene jeg gikk gravid.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. januar 2015 #13 Skrevet 25. januar 2015 Med gutten min så jeg ut som en kjøttkake, med jenta var jeg så pen i huden som jeg ikke har vært siden jeg var 10 eller noe. Ømme pupper har jeg aldri hatt.
Førstemann Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 Jeg fikk perfekt hud i begge svangerskapene, begge jenter.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #15 Skrevet 25. januar 2015 Jeg hadde masse kviser på ryggen i første svangerskap. Det var jente. Fikk ingenting med neste som var gutt. Ellers var svangerskapene ganske like. Anonymous poster hash: d002c...2a2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #16 Skrevet 26. januar 2015 Jeg hadde et drømmesvangerskap og har aldri hatt så fin hud (og hår) som under graviditeten. "Alle" sa derfor at jeg kom til å få gutt, men ut kom en jente. Anonymous poster hash: 0432c...34c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #17 Skrevet 26. januar 2015 Første gang jente, noe kviser. Denne gang to jenter, ser ikke ut på rygg og i trynet 👎 huuuffff😲 Anonymous poster hash: 21a19...e04
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #18 Skrevet 26. januar 2015 Det stemte for meg. Så ut som den verste pizzaen i ansiktet da jeg gikk gravid med jenta, men etter fødselen har jeg hatt 2 kviser 3 ganger eller noe på 4 år. Aldri hatt så bra hud som etter fødselen Anonymous poster hash: 58bde...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå