Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt en god del med stress.

I tillegg til vondter her og der. (er punkter på kroppen)

Blir svimmel og det svartner innimellom.

Sliter med hukommelsen, og kobler ikke sammenhenger/ting.

Har sletet mye med stresset blære

I det siste nå har jeg våknet med smerter i nedre del av ryggen, og strålesmerter i lårene foran. høyt oppe.

Det går over nesten med engang jeg står opp. 

men merker det blir gradvis værre.

Jeg trener og spiser sunt.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 3c19a...89c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lege!!

Nevrolog

Revmatolog

Anonymous poster hash: 6c489...569

Skrevet

Nå vart jeg litt redd....

HI

Skrevet

D er mest sannsynlig IKKE noe farlig!!

Men normalt er d ikke, så du må få sjekket hva som er galt!

Anonymous poster hash: 6c489...569

Skrevet

Kan og være så enkelt at du er lav på f.eks. D-vitamin og jern, og at du ganske enkelt er stiv i muskulaturen fremside lår OG lyske.

Ta deg en tur til legen og be om en sjekk. Hadde ikke vært spesielt nervøs om jeg var deg.

Anonymous poster hash: d80d7...4fe
Skrevet

kanskje du mangler vitaminer

Skrevet

Feil i stoffskiftet?

Men en lege er på sin plass og ikke gjeng med høns her inne som synser om sykdom. Nei, bestill deg en time du :)

Skrevet

Har legeskrekk.

Men har vært til legen pga det og legen sa det var stress. Dette var i april i fjor. Jeg har etter det prøvd å stresse ned. Tatt redusert stilling slik at jeg har fri 1-2 dager i uka. 

Legen fant ikke noe feil med stoffskifte, jern, d-vitamin osv. Var også til urolog og gu, fant ikke noe feil med blæra. 

Er mest bekymra for det med hukommelsen. Tenk om sjefen min merker det. Kan jeg få sparken da?

Mener om jeg glemmer noe/gjør feil på jobb...

Føler jeg prøver og prøver, men strekker ikke til ... går jo utover økonomien min også...

HI

Skrevet

Du beskriver meg jo. Jeg begynte hos en refleksolog for noen mnd siden. De trykker på punkter ala fotterapaut men går på hele kroppen. Jeg hadde mye plager hvor jeg skyldte på graviditeter og trening. Ammetåke osv, jeg vet at jeg ikke er så glemsk egentlig. Tror muligens kroppen har fått en skjevstilling etter graviditeter og nerver kommer i klem. Dette påvirker også hjernen. Det merker jeg på svimmelhets anfallene mine. Kan nesten virke som om det alltid er litt i klem, derfor denne ørheten og i stressede situasjoner blir det verre pga at man strammer muskler og liknende. Min refleksolog hjalp meg med øvelser og lettet mine plager slik at jeg nå fungerer så mye bedre i hverdagen. Jeg har selvsagt vært til flere leger først og avkreftet alt annet. De kunne ikke hjelpe meg med mer. Jeg har fått et nytt liv!

Anonymous poster hash: 0f329...889

Skrevet

Har slitt en god del med stress.I tillegg til vondter her og der. (er punkter på kroppen)Blir svimmel og det svartner innimellom.Sliter med hukommelsen, og kobler ikke sammenhenger/ting.Har sletet mye med stresset blære I det siste nå har jeg våknet med smerter i nedre del av ryggen, og strålesmerter i lårene foran. høyt oppe.Det går over nesten med engang jeg står opp. men merker det blir gradvis værre. Jeg trener og spiser sunt. Noen tips?   Anonymous poster hash: 3c19a...89c

Skulle tro det var meg du beskrev.

Jeg har de samme plagene. Føler legen ikke helt tar meg på alvor... Jeg har egentlig gitt opp og tenker jeg bare er slik og at andre sikkert har mange plager de også.

Jeg jobber 100% og har ingen planer om å redusere stillingen min. Det får bli som det blir og så lærer jeg vel å leve med det.

Anonymous poster hash: 9158d...993

Skrevet

H<r mange av de samme symptomene som deg, bortsett fra de smertene, men har til gjengjeld stikkende smerter i hodet om jeg bøyer meGår hos psykolog og snakket om hvorfor jeg blir så mye mer sliten enn alle andre (føles i hvertfall sånn). Men har heller ikke funnet ut noe av hvorfor det er som det er. Håper noen andre har noen tips

Anonymous poster hash: 8a019...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...