Gå til innhold

Er babynest en kjekk ting å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bortkastet penger? Hadde ikke til forrige, og savnet det heller ikke da jeg ikke hadde hørt om det da...

Anonymous poster hash: d71fc...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo lage en pølse av et teppe og dandere rundt babyen. Funker bra det også. Kjekt med babynest, dog overpriset.

Anonymous poster hash: 302df...bb6

Skrevet

Men selges babynest i vanlige babybutikker? Har bare sett at private selger på nett...

Skrevet

Det selges på butikker også, den siste jeg så kostet 1200,-

Anonymous poster hash: 302df...bb6

Skrevet

min elsket det :) en dame som laget det til han, vi fikk det i gave

Skrevet

Der someone du er flink til å sy, finnes det mange oppskrifter på Internett :https://www.pinterest.com/sophiebrix/babynest/

Anonymous poster hash: 3cf83...1d3

Jeg har ikke sydd siden ungdomsskolen så det tror jeg utgår 😂

Skrevet

Vår elsket å ligge i den til ca 10 mnd alder... Kjempekjekt å ha, brukte den i båten, på ferier etc og i vogna og senga

Skrevet

Noen som kan anbefale noen som selger på nett da? Er redd det er mange useriøse selgere der ute...

Skrevet

Synes babynest ser utrolig kjekt ut. Særlig til å ha i sofa, og gjerne til samsoving også.

Kommer ikke til å kjøpe, da jeg synes prisene for et slikt er hinsides dyrt, så skal heller sy et selv :)

Anonymous poster hash: c837e...d72
Skrevet

Jeg var veldig usikker om jeg skulle kjøpe det til nr 2. Veldig glad jeg gjorde det. Lillegull lå så godt og tett i det. Har tatt det vekk må, men kunne fint ha brukt det lenger.

Kjøpte mitt på lilleverden.no.

Litt dyrere enn andre plasser, men jeg syntes de var de aller peneste.

Betalte 700

Anonymous poster hash: 44ed0...0b5

Skrevet

mormor sydde en til nr to, samsover så syntes den var genial :) 

Anonymous poster hash: 46441...07b
Skrevet

Vi kjøpte sleepyhead til 1000kr og angret. Lille ville ikke ligge i den for den var for trang! Men liker konseptet så til nestemann syr jeg en selv og lågen den litt romsligere...

Anonymous poster hash: 0a2f2...6f5

Skrevet

Jeg hadde ikke dette til mine. Med eldste så fantes det ikke, med andremann var det helt nytt og veldig overpriset.. Husker jeg lagde "huler" til de med dyner rullet sammen som pølse, men var alltid redd for at de skulle klare å legge seg under kanten eller noe.

Jeg kunne ønske jeg hadde det, og hadde en evt tedjemann kommet, så hadde det vært dt første jeg hadde kjøpt. Ser så koselig ut, samtidig praktisk. Kan ha den i sofa, samsove og sprinkelseng.

Anonymous poster hash: 9041a...805
Skrevet

Reklame for egen virksomhet er fjernet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...