Gå til innhold

Analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noensinne hatt det?

Jeg trodde ikke at dette var såpass vanlig som det tydeligvis er. Var ute og spiste med tre venninner i går og av dem var jeg den eneste som ikke hadde prøvd.

Begynner vel å bli gammel...

Anonymous poster hash: 349a6...8c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, rævva er til å drite med. Case closed for min del!

Skrevet

Har hatt det ett par ganger, men liker det ikke. Analsex er ikke min greie. Har slutta å ha det og min mening er at det ikke er noe å trakte etter.

Anonymous poster hash: 5fb23...b65
Skrevet

Jeg har ikke hatt det, og kommer heller aldri til å ha det.

Anonymous poster hash: 0225f...1bb

Skrevet

Helt enig!

Hadde kontakt med en på en nettdateside for et par år siden. Virket som en hyggelig fyr og hadde tenkt å møte ham.... ombestemte meg da han begynte å skrive hvor mye han gledet seg til å bli fistet av meg.

Bye-bye....

Anonymous poster hash: 2317e...dde

Skrevet

Frister overhodet ikke!!

Har tre hull nedi der, alle har hver sin funksjon, og d er d!!

Anonymous poster hash: bb116...b91

Skrevet

Har det stadig, senest i går. Synes det er utrolig deilig.

Anonymous poster hash: 11128...a39

Skrevet

Kort innpå.... er påfallende mange babyer som har dette..... etter bildene å dømme.... og grunnen er? Vil egentlig ikke vite, men....!

Skrevet

Kort innpå.... er påfallende mange babyer som har dette..... etter bildene å dømme.... og grunnen er? Vil egentlig ikke vite, men....!

Det kan være kronisk forstoppelse, svake muskler, genetisk mm. og ca.11% av babyer / barn som har anal prolaps har cystisk fibrose.

Skrevet

Det kan være kronisk forstoppelse, svake muskler, genetisk mm. og ca.11% av babyer / barn som har anal prolaps har cystisk fibrose.

Puh.... ja det var slikt svar jeg håpet på. Finnes dessverre så mange Psyke mennensker der ute i verden og fikk feil bilder i hodet :/

Skrevet

Nei takk som byr!

Skrevet

Anal prolaps er også deilig.....

https://www.google.no/search?q=anal+prolaps&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HiTFVO_1NY3iO_iLgZAC&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1536&bih=706(ADVARSEL - inngang, som i analen, på eget ansvar)

Har jobbet på gastro i 15 år. Ikke møtt 1 pas med problemer der bak pga analsex. Så det er egentlig ikke ett reelt problem. Møtt mange homofile gjennom jobb og. Ingen av dem har hatt det.

Anonymous poster hash: 308f0...16d

Skrevet

Har dere noensinne hatt det?

Jeg trodde ikke at dette var såpass vanlig som det tydeligvis er. Var ute og spiste med tre venninner i går og av dem var jeg den eneste som ikke hadde prøvd.

Begynner vel å bli gammel...

Anonymous poster hash: 349a6...8c5

Trodde ikke jg heller helt til jeg leste HER INNE!!!! Ja, jeg har prøvd 2 ganger . En på fylla og en edru. Og kommer aldri til å gjøre det igjen.: vemmelig følelse ! Kjennes ut som en dritt og verre er ut og inn, æsj d er helt heslig . I tillegg er d ikke akkurat fristende med bæsj under akten

Anonymous poster hash: 2a190...871

Skrevet

Helt enig!

Hadde kontakt med en på en nettdateside for et par år siden. Virket som en hyggelig fyr og hadde tenkt å møte ham.... ombestemte meg da han begynte å skrive hvor mye han gledet seg til å bli fistet av meg.

Bye-bye....

Anonymous poster hash: 2317e...dde

😂😂😂😂😂 kan jo ikke ha hatt antenner overhode ! Mange har jo fantasier men en skal gjerne være veldig trygg på folk før man i det hele tatt nevner det ..

Anonymous poster hash: 2a190...871

Skrevet

Puh.... ja det var slikt svar jeg håpet på. Finnes dessverre så mange Psyke mennensker der ute i verden og fikk feil bilder i hodet :/

Skjønte det.

Voksne kan selvsagt også få anal prolaps uten at de har hatt analsex, men risikoen er større når man utvider en muskel som ikke er så fleksibel og putter ting inn der det skal komme ting ut. Om man heller ikke vet at man har svake muskler, så......

Skrevet

Skjønte det.

Voksne kan selvsagt også få anal prolaps uten at de har hatt analsex, men risikoen er større når man utvider en muskel som ikke er så fleksibel og putter ting inn der det skal komme ting ut. Om man heller ikke vet at man har svake muskler, så......

Hvordan mener du man utvider ting med å putte ting inn. Det er noen som bæsjer store kabler. Får de prolaps og da?

Skrevet

Sa jeg aldri skulle prøve, men med min nåværende kjæreste som jeg elsker er vi ganske lekne av oss. Så bestemte meg for å prøve. Hatt det ganger, senest i natt...har bestemt meg for å prøve det et par ganger...til nå IKKE stor fan...har bare holdt på noen få minutt hver gang.

Har ei vennine som sier hun får de beste orgasmene analt og kjæresten min er veldig gira på at jeg skal få det etter jeg er veldig nysjerrig på det , så vi får se😯😀😋😜

Anonymous poster hash: 28fe8...af8

Skrevet

Hatt det 4 ganger sko det stå😛

Anonymous poster hash: 28fe8...af8

Skrevet

Anal prolaps er også deilig.....

https://www.google.no/search?q=anal+prolaps&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HiTFVO_1NY3iO_iLgZAC&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1536&bih=706(ADVARSEL - inngang, som i analen, på eget ansvar)

Har jobbet på gastro i 15 år. Ikke møtt 1 pas med problemer der bak pga analsex. Så det er egentlig ikke ett reelt problem. Møtt mange homofile gjennom jobb og. Ingen av dem har hatt det.

Om det er et reelt problem for anal prolaps, lekkasjer etc. er vanskelig å si for det finnes liten forskning på dette. At du ikke har møtt på noen sier heller ikke så mye. Det jeg tenker er: Hvorfor ta sjangsen når man vet at det kan bli utfallet, bokstavelig talt.

Skrevet

Skjønte det.

Hvordan mener du man utvider ting med å putte ting inn. Det er noen som bæsjer store kabler. Får de prolaps og da?

Tviler på at de putter kabelen inn igjen, så ut, dytter den inn, ut igjen, putter den inn og holder på sånn. Tror du? Og ja, store og harde kabler kan gi både hemoroider, rifter, blødninger osv. Og det kan også føre til anal prolaps dersom man over lengre tid har hard og stor bæsj - akkurat som konstant forstoppelse også kan gi anal prolaps.

Skrevet

Har hatt det utallige ganger og elsker det! Beste orgasmene jeg noen gang har hatt. 

Anonymous poster hash: 337d4...679
Skrevet

Folk som har analsex kan umulig ha hemoroider. Når det å gå på do blir en lidelse, er det i alle fall uaktuelt å få en penis inn baki der!!

Anonymous poster hash: 1dc93...29f
Skrevet

Folk som har analsex kan umulig ha hemoroider. Når det å gå på do blir en lidelse, er det i alle fall uaktuelt å få en penis inn baki der!!

Anonymous poster hash: 1dc93...29f

Hihi, jeg har hemoroider! og jeg har analsex. Hemoroidene kom mange år før jeg begynte med analsex, og selv om det føles ut som om jeg skal dø hver gang jeg er på do så merker jeg ikke noe til hemoroidene når vi har analsex merkelig nok. 

Anonymous poster hash: 337d4...679

Skrevet

Har hatt det en gang

Mannen elsker anal sex

Han vil alltid fingre meg i analen

Jeg HATER HATER DET

Anonymous poster hash: 590a2...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...