Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Føler dette skjer nesten hver søndag. Ihvertfall hver søndag mannen ikke er hjemme. Svigermor kommer på besøk, siden hun har barnebarn i de mest aktive alderne på besøk selv. Hun sitter i sofaen for å kikke på hva enn jeg har på tv, ungene herjer rundt med lekene til min 4 mnd. gamle sønn (løper rett til dem uten å spør om de kan leke med den og den), kaster dem rundt, slenger dem etter hverandre, hopper og herjer så glassene i skapene klirrer, svigermor gir sønnen min 20 bamser og leker som han liksom skal følge med på samtidig. Ender opp med at sønnen min hyler fordi det er rene 17.mai-toget inni stua, da det kun for få minutter siden var stille og rolig. Svigermor gjør ingenting for å si ifra til barnebarna at de må roe seg, og jeg sier ifra flere ganger men vil ikke kjefte for mye. Og de er i alderen hvor de sjeldent hører etter. Jeg er ikke prippen, men vanlig høflighet og vise litt beskjedenhet i andres hjem må da gå an. PUH. Nå har de gått og det er ro i heimen igjen. Måtte bare få ut bittelitt frustrasjon. As you were! Anonymous poster hash: 09479...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå