Gå til innhold

"Litt" delte magemuskler?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempetynn men magen min buler allikevel mer og mer ut i løpet av dagen. Jo mer jeg spiser, jo verre blir den. Er helt hard, så det er ikke fett.

Når jeg ligger på rygg og tar sit up/strammer magemusklene, får jeg 1 fing imellom. Har lest at for å ha delte muskler, skal man få 2-3 fingrer imellom (?).

Så er musklene bare slappe eller "litt" delte? (Er over 1 år siden fødsel...)

Anonymous poster hash: ea0d6...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymous poster hash: 3669b...ffa

Skrevet

Når jeg tok situps så magen ut som kjølen på en båt, måtte operere.

Anonymous poster hash: 279c2...294

Skrevet

Jeg får 3 fingre mellom mine, og skal operere. Legen syns det var akkurat på grensen. Må selvsagt betale det selv.

Skrevet

Jeg får 3 fingre mellom mine, og skal operere. Legen syns det var akkurat på grensen. Må selvsagt betale det selv.

Okei såpass...

Dårlig at du må betale det selv.

Er det slik for deg også at magen buler mer og mer ut over dagen/kvelden, eller et det likt hele tiden?

Håper du får operert snart :-)

Skrevet

Når jeg tok situps så magen ut som kjølen på en båt, måtte operere.

Det er litt sånn hos meg også, akkurat som om det kommer en liten haifinne opp i midten av magen når jeg tar sit ups 😔 Burde sikkert ikke gjøre det så mye da?

Skrevet

Min mage buler også (mye) mer i løpet av dagen og jeg har ikke delte magemuskler. Det er sånn det er når man har født. Slappere skinn og slappere muskler, sener, senefester osv.

Anonymous poster hash: cb81a...b6b

Skrevet

Min mage buler også (mye) mer i løpet av dagen og jeg har ikke delte magemuskler. Det er sånn det er når man har født. Slappere skinn og slappere muskler, sener, senefester osv.

Anonymous poster hash: cb81a...b6b

Ja men skal man kunne kjenne mellomrommet mellom musklene da? Er det normalt, selv om jeg bare får 1 fing inn? Kan ikke huske hvordan det var før jeg fikk barn...

HI

Skrevet

Når jeg tok situps så magen ut som kjølen på en båt, måtte operere.Anonymous poster hash: 279c2...294

Det er litt sånn hos meg også, akkurat som om det kommer en liten haifinne opp i midten av magen når jeg tar sit ups Burde sikkert ikke gjøre det så mye da?Anonymous poster hash: 3669b...ffa

Jeg fikk beskjed om å ikke ta situps, fikk operasjonen dekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...