Gå til innhold

Noen som har egen hytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg hytte på fjellet (sirdal).

Vi bor i sandnes, her er nesten aldri snø. Hytta er ca 1,5 timer fra hjemmet.

Det jeg lurer på er hvor langt dere har til hytta?

Blir den mye brukt? (Hvor ofte pr måned?)

Angrer dere på hyttekjøpet?

Vil barna på hytta? (Vi har skolebarn)

Ønsker erfaring fra alle! Men viss noen har erfaring med sirdal så fint om dere skriver det er der det gjelder!

Anonymous poster hash: da108...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hytte 1,5 time hjemmefra.

Reiser ca 2 helger for måneden.

Ungene har lyst å reise dit ja (men har ikke hatt hytten så veldig lenge enda, ca 6 mnd).

Anonymous poster hash: 03038...096

Skrevet

Vi har hytte 30 min hjemmefra, også på et populært skisted. Hytta brukes mye! Hele jula, hele påska, mye av sommeren, mange, mange helger, til alle årstider. 

Liten lettstelt hytte, med alle bekvemmeligheter; veg til døra, do, dusj, vaske- og oppvaskmaskin, varme i gulvet på badet osv. 

Anonymous poster hash: 5610a...84e
Skrevet

Vi har hytte 30 min hjemmefra, også på et populært skisted. Hytta brukes mye! Hele jula, hele påska, mye av sommeren, mange, mange helger, til alle årstider.

Liten lettstelt hytte, med alle bekvemmeligheter; veg til døra, do, dusj, vaske- og oppvaskmaskin, varme i gulvet på badet osv.

Anonymous poster hash: 5610a...84e

Det er sånn hytte jeg og vil ha! Liten og grei, men med vann/kloakk/strøm/vei!

Vi kan bruke MYE penger å bo på hotell istedenfor å kjøpe hytte. Men jeg ønsker hyttefølelsen, plass å tørke klær, lage kakao, spille brettspill, måke snø osv! Ikke bo på et lite hotellrom!

Jeg ser ungene i 12årsalderen finner på lite fysisk ute i helgene, lite å gjøre her vi bor. Jeg tenker at med hytte på fjellet vil hele familien bli mer aktiv!

Vi har ikke lån på huset lenger så tenker at hytte er lurt, men det er skummelt! :-)

Skrevet

Vi bor på Sola og har hytte på Tjørhom i Sirdalen. Beste kjøpet!! Blir brukt nesten hver helg og er vårt sosiale samlingssted. Siden det bare er 1,5 t unna, så kommer mange på dagstur!

Sitter og ser ut på over to meter snø og to unger (8 og 11) som graver snøhule.

Fantastisk!!

Anonymous poster hash: 8f895...de0

Skrevet

Har hytte 20 min hjemmenifra, blir brukt veldig mye. Den ligger ved sjøen.

Anonymous poster hash: f7e98...0ab
Skrevet

Ingen egne hytter, men mor har nydelig hytte med sjøen, svigerfar det samme,svigermor har hus i spania, far har hus i frankrike og USA og svigermor i spania så nok for oss å velge mellom😆

Anonymous poster hash: 40f91...2c6

Skrevet

Vi har 3 hytter, så det sier seg selv at vi ikke får brukt alle like mye.

Vi bor i trondheim og de 2 nærmeste hyttene ligger ca 2 timer unna. En på oppdal som vi bruker mest om vinteren (er der en del om sommeren også, mange sommeraktiviteter som turer, rafting, fisking og fjellklatring) den andre ligger på aure, 30 meter fra havet så der er vi nesten hele sommeren.

Den siste ligger i Ålesund, ca 6 timer i fra oss. Egentlig alt for langt men det er litt ekstra sjarm når det blir sjeldent i mellom. Den bruker vi som regel i ferier der vi har fri ett par dager ekstra. Som høst ferien og påske osv. Angrer absolutt ikke på noen av de, selv om vi kunne klart oss med 1. Da hadde det i såfall blitt den på oppdal, masse snø og eldorado til ungene!

Anonymous poster hash: f3326...c68

Skrevet

Vi bor på Sola og har hytte på Tjørhom i Sirdalen. Beste kjøpet!! Blir brukt nesten hver helg og er vårt sosiale samlingssted. Siden det bare er 1,5 t unna, så kommer mange på dagstur!

Sitter og ser ut på over to meter snø og to unger (8 og 11) som graver snøhule.

Fantastisk!!

Anonymous poster hash: 8f895...de0

Noen spesielle steder i sirdal som er kjekkere enn andre å ha hytte? Unger på ca samme alder og som sagt kloakk/strøm/vann og vei er viktig.

Hva gjør dere når det ikke er snø? Og er det mye kø opp og heimover i helgene?

Andre med erfaringer? Noen som angrer på hyttekjøp?

Skrevet

Noen som angrer på hyttekjøp? At det ble for dyrt og lite brukt?

Skrevet

Vi har 3 hytter, så det sier seg selv at vi ikke får brukt alle like mye.

Vi bor i trondheim og de 2 nærmeste hyttene ligger ca 2 timer unna. En på oppdal som vi bruker mest om vinteren (er der en del om sommeren også, mange sommeraktiviteter som turer, rafting, fisking og fjellklatring) den andre ligger på aure, 30 meter fra havet så der er vi nesten hele sommeren.

Den siste ligger i Ålesund, ca 6 timer i fra oss. Egentlig alt for langt men det er litt ekstra sjarm når det blir sjeldent i mellom. Den bruker vi som regel i ferier der vi har fri ett par dager ekstra. Som høst ferien og påske osv. Angrer absolutt ikke på noen av de, selv om vi kunne klart oss med 1. Da hadde det i såfall blitt den på oppdal, masse snø og eldorado til ungene!Anonymous poster hash: f3326...c68

Hei. Hvor i Ålesund ligger hytta deres? Har selv hytte i nærheten av Ålesund

Anonymous poster hash: 0df46...f32

Skrevet

Vi har to, snart tre, hytter, aller er arvet. To på fjellet, ei ved sjøen. Alle ligger for langt unna (mer enn to-tre timer), og brukes for lite til at det kan forsvares at vi har dem. Det blir derfor salg av to av dem.

Anonymous poster hash: 55821...dcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...