Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dette;


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk for en stund siden en venneforespørsel fra ei dame som jeg ikke kjenner akkurat, men vi er på hils, har vekslet noen ord av og til og har barn på samme klassetrinn. Jeg hadde i grunn ingen interesse av å være facebookvenn med henne, men jeg godtok forespørselen. Etter en kort stund oppdaget jeg helt tilfeldig at vi ikke lenger er "venner", så da har dama altså sendt forespørsel, sikkert "luska" inne på min side for så å slette meg som venn. Hahaha...kan intet annet enn å le..Hva er det med folk? Kan jo også legge til at jeg er lite aktiv på FB, så dama fant vel mitt digitale liv som uinteressant. :-D



Anonymous poster hash: aa82b...6c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan ha lagt deg til ved et uhell. Det er fort gjort dersom man f.eks ser på hvem som har likt et bilde en felles venn har lagt ut. Har gjort det selv og ikke oppdaget det før personen har godtatt venneforespørselen min. Da har jeg fjernet dem.

Skrevet

hun har vel hatt en "overaktiv" periode på fb, og lagt til her og der. Så har hun fått et øyeblikk av sosialangst og slettet unna. Drit i det. 



Anonymous poster hash: c591a...d6b
Skrevet

Hun kan ha lagt deg til ved et uhell. Det er fort gjort dersom man f.eks ser på hvem som har likt et bilde en felles venn har lagt ut. Har gjort det selv og ikke oppdaget det før personen har godtatt venneforespørselen min. Da har jeg fjernet dem.

Kan hende, men vi var "venner" noen uker.

 

hi

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

Skrevet

 

hun har vel hatt en "overaktiv" periode på fb, og lagt til her og der. Så har hun fått et øyeblikk av sosialangst og slettet unna. Drit i det. 

 

Anonymous poster hash: c591a...d6b

 

Ja, jeg driter i det. :-)

Ville bare for moro skyld høre hva dere hadde tenkt.

 

hi

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

Skrevet

Den nye folkepsykosen: facebookovertolkning.

Skrevet

Du, det hadde jeg ærlig talt ikke tenkt så mye over!

Hun har kanskje sendt venneforespørsel ved et uhell - det er fort gjort

 

Synes kanskje du overanalyserer en smule!



Anonymous poster hash: d942c...691
Skrevet

 

Hun kan ha lagt deg til ved et uhell. Det er fort gjort dersom man f.eks ser på hvem som har likt et bilde en felles venn har lagt ut. Har gjort det selv og ikke oppdaget det før personen har godtatt venneforespørselen min. Da har jeg fjernet dem.

Kan hende, men vi var "venner" noen uker.

 

hi

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

 

 

Kanskje hun syntes det var litt pinlig at du aksepterte når hun ikke mente å legge deg til,  og ventet noen uker før hun fjernet deg for å minimere risikoen for at du oppdaget det.

Skrevet

Den nye folkepsykosen: facebookovertolkning.

 

Å analysere hvorfor mennesker gjør og tenker som de gjør er interessant, være seg på facebook, dib eller i den virkelige verden :)

Skrevet

 

Den nye folkepsykosen: facebookovertolkning.

 

Å analysere hvorfor mennesker gjør og tenker som de gjør er interessant, være seg på facebook, dib eller i den virkelige verden :)

 

Helt enig, overlord! :-) 

Bryr meg katta hva denne dama bedriver, jeg, men jeg må da få lure på hvorfor. :-) 

 

hi

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

Skrevet

Kjæresten til bestekompisen til min mann (han har aldri møtt kjæresten hans) la ham til på Facebook for noen måneder siden. Han synes det var litt merkelig, men godkjente for å ikke være frekk. Viste seg i ettertid at hun var nær ved et uhell og faktisk ikke var klar over at hun hadde sendt en venneforespørsel. Fort gjort.

 

Anonymous poster hash: 6b346...d12

Skrevet

Mannen går ofte gjennom vennelisten sin og sletter alle som ikke er aktive.

Skrevet

Mannen går ofte gjennom vennelisten sin og sletter alle som ikke er aktive.

Oi..da hadde ikke jeg hatt mange venner, for veldig mange av mine "venner" er ikke aktive. 

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

Skrevet

.



Anonymous poster hash: aa82b...6c1
Skrevet

Kanskje du overanalyserer en smule her?
Kan være andre grunner enn det du tenker.

Skrevet

Kanskje du overanalyserer en smule her?

Kan være andre grunner enn det du tenker.

Men er det å overanalysere hvorfor hun først spør for så å slette meg etter en stund?

HI

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

Skrevet

 

Kanskje du overanalyserer en smule her?

Kan være andre grunner enn det du tenker.

Men er det å overanalysere hvorfor hun først spør for så å slette meg etter en stund?

HI

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

 

Jeg mener det. Er det vits å tenke over det i det heletatt? slik skjer vel på facebook hver dag.

En unødig tanke er det i mitt hodet ihevrtfall.

Har opplevd det du forteller selv, men har aldri lagt noe i det. Gidder rett og slett ikke noe tenkeitd på slik.

 

Opplevde en gang at ei la meg til, en virkelig perifær "venn", en venn av en venn av en venn nærmest.

Noen måneder senere så fikk jeg en ny venneforespørsel.

Så det vil si at hun slettet meg som venn, for så å legge meg til igjen.

Og da hadde hun renset profilen sin så jeg ikke kunne snoke i noe.

Hva vil du legge i det?

 

Nei, folk er rare, men ikke alltid så rare som man tror.

Skrevet

 

 

Kanskje du overanalyserer en smule her?

Kan være andre grunner enn det du tenker.

Men er det å overanalysere hvorfor hun først spør for så å slette meg etter en stund?

HI

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

 

Jeg mener det. Er det vits å tenke over det i det heletatt? slik skjer vel på facebook hver dag.

En unødig tanke er det i mitt hodet ihevrtfall.

Har opplevd det du forteller selv, men har aldri lagt noe i det. Gidder rett og slett ikke noe tenkeitd på slik.

 

Opplevde en gang at ei la meg til, en virkelig perifær "venn", en venn av en venn av en venn nærmest.

Noen måneder senere så fikk jeg en ny venneforespørsel.

Så det vil si at hun slettet meg som venn, for så å legge meg til igjen.

Og da hadde hun renset profilen sin så jeg ikke kunne snoke i noe.

Hva vil du legge i det?

 

Nei, folk er rare, men ikke alltid så rare som man tror.

 

Hehe..ja, folk er rare. Helt sant!

Neida, skal ikke bruke tid og energi på slike tanker, men ble bare nesten litt lattermild da jeg oppdaget det. Ha en fortsatt fin kveld! :-) 

 

hi

 

Anonymous poster hash: aa82b...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...