Gå til innhold

HJELP! Svinestek...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage bestemormiddag idag ;)

 

Ditt BESTE tips ang. surret skinkestek??

 

Har ultra pro, om noen har et tips til den :)

 

Anonymous poster hash: 4ea22...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 4ea22...b6c

Skrevet

Legg steken sammen med grovt skjærte gulrøtter og løk i ultra pro'n.

Ha i litt vann og sett i steketermometer. Stek gjerne steken over langen på 125° C.

 

Lag saus av kraften.

Skrevet

Hvor lang tid står den da?

Lokk på ultar proen?

Forsteker du den først?

 

Takk :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 4ea22...b6c

Skrevet

Forsteker den ikke, du må se på steketermometeret hvor mange grader du ønsker 71°C er medium og 77°C er well done.

 

Steker uten lokk. Hvis du ikke har mange timer å ta av så steker du den på 170°C

Skrevet

Toppers, da prøver jeg :)

 

Takk for hjelpen!

 

Anonymous poster hash: 4ea22...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...