Gå til innhold

Kan du komme med konkrete forslag? !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene,100% med en sønn på 3 år.

Jeg har gått i åpen barnehage,men

Helgene blir lange og tomme

Vi bor på landet

Hvordan få noe å gjøre på?

Hvordan få seg et liv?

Bortsett fra å gå tur og leke i hagen

Vi kjeder oss rett og slett mye

Anonymous poster hash: ab169...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytte?

Anonymous poster hash: 42d21...c98
Skrevet

Male, tegne, bake, besøke noen, svømming, vannlek i balje eller badekar, danse, synge

Anonymous poster hash: c5977...1f8

Skrevet

Lag en middag som han kan hjelpe til med. Lese, bygge hytte av tepper

Skrevet

Skulle så gjerne ha flyttet

Men til hvor ???

Trenger å komme oss mer ut

Takk for svar 😃😃😃

Skrevet

Kan du ikke prøve å bli kjent med noen i samme situasjon/andre med barn i samme alder? Hva med vennene fra åpen barnehage?

Høres ut som du har det litt ensomt...

Skrevet

Har dere ingen venner? Kollegaer, foreldre i barnehagen, venner av barnet osv. som dere kan være sammen med i helgene?

Anonymous poster hash: 75f9a...e30
Skrevet

For å få det litt gøy så kan dere f.eks ha det sånn at annen hver lørdag skal middagen spises på gulvet eller under kjøkkenbordet. Lag noe som ikke blir mye gris, ta bort stolene under bordet/lag gulvplass. Ha på et teppe/laken om du syns at det blir mer hygienisk og dekk på på gulvet. Men selvfølgelig om du har en unge som ikke vil gå banans og rasere maten på gulvet.

Ha konditorfarge i vannet til ris el pasta, i røren til vafler, panekaker ol. Dette er ikke noe som fyller dagen men kan lyse de litt opp for barnet. Tenk grønn spagetti når man er 3 år! Men ikke gjør det til en hverdags ting.

Spis lunsjen på gulvet eller ute. Grill pølser på tur eller i hagen. Er det åpen bondegård i nærheten? Eller en bondegård hvor du kan spørre om dere en gang i blant kan komme og se på dyra, og kanskje mate. Det tok min pappa oss med på, fantes ikke åpen bondegård da.

Skrevet

Jobber du ikke siden dere går i åpen barnehage?

Anonymous poster hash: f4f4f...41d

Skrevet

Ble kjent med ei,men hun er opptatt med sitt

De aller fleste er opptatt med sitt virker det som

Blir så glad når dere svarer meg

Skrevet

Hvorfor jobber du ikke? hva lever dere av da? Du kan jobbe og barnet kan gå i bhg. Da treffer dere begge to mange nye som dere kan bli kjent med.

Anonymous poster hash: 6627d...b92

Skrevet

Vi har egentlig samme problem (selv om jeg har kommet med masse tips, hehe), men vi bor i en by og ungen er bre 1 år. Er div å finne på her men ikke kjempe mye for en 1-åring, også har det vært mye sykdom på oss de siste mnd. Her og nå ligger jeg langflat på sofaen pga sykdom.

Kjenner meget godt til det med at folk er opptatt med sitt. Har slekt her men treffer de kun tilfeldig på butikken ol. I helgene har de aldri tid. Noe annet med foreldrene våre men de bor ikke her.

Skrevet

Dere kan komme til oss! ;) Har en 3-åring som kjeder seg her også. Han går i barnehage, men helgene blir lange likevel, selv om han har både mamma og pappa her. Han savner andre barn, men ingen har tid.

Vi bor også på landet, hadde tenkt å dra på lekeland eller svømmehall i dag, men det er et stykke å kjøre og føret er elendig, så da er vi stuck her da...

Anonymous poster hash: f6277...f20
Skrevet

Dere kan komme til oss! ;) Har en 3-åring som kjeder seg her også. Han går i barnehage, men helgene blir lange likevel, selv om han har både mamma og pappa her. Han savner andre barn, men ingen har tid.

Vi bor også på landet, hadde tenkt å dra på lekeland eller svømmehall i dag, men det er et stykke å kjøre og føret er elendig, så da er vi stuck her da...

Hvor bor du ?

Skrevet

Jeg jobber. Men ikke fullt

Det er bare 3 andre som jobber der

De er alle 20 år eldre enn meg

Barnet går i barnehagen når jeg jobber

😊😊😊😊

Skrevet

Hvor bor du ?

Sogn og Fjordane. Sikkert langt unna, er jo "ingen" som bor her. :P

Skrevet

Hvor bor du ?

Sogn og Fjordane. Sikkert langt unna, er jo "ingen" som bor her. :P

Litt langt unna ja 😕😕😕

Takk for omtanken

Skrevet

Hvor bor du hi???

Anonymous poster hash: a385d...431

Skrevet

Hvor bor du hi???

Hordaland 😊😊😊

Skrevet

Æsj! Møre og Romsdal her...

Men sjekk helsestasjonen, der henger det ofte plakater om småbarnstreff:) Spør helsesøster dersom det ikke gjør det. Finnes det en menighet/bedehus i området? De har ofte arrangement for barn/familier, det er ofte lavterskel og man kan bli kjent med foreldre og barn.

Skrevet

Takk for kjekke forslag

Herlig 💕💟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...