Gå til innhold

Lov å være skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har vært tøff. Bestemoren min er dødelig syk, barna har vært mye syke og jeg har en krevende jobb. Prøver så godt jeg kan å holde maska for min mors skyld og selvfølgelig barna. Jeg trodde jeg hadde taklet alt dette ganske bra, helt til i går, da hadde jeg bursdag. Mannen gratulerte memeg ikke før jeg spurte, moren min glemte det (denne er forståelig siden moren hennes er syk), minsta var syk, eldste sur og jeg fikk ikke en eneste gave. Fikk ingen ekstra oppmerksomhet av mannen i det hele tatt, og på kvelden bestemte han seg for at dette var kvelden han skulle klage på lite sex. Jeg har en veldig god fysisk grunn for at vi ikke har kunnet ha sex de siste ukene, noe han vet.

På slutten av dagen var jeg så sliten, skuffet, lei meg og psykisk nedbrutt at jeg endte opp med å gråte meg i søvn.

Er det lov å være litt lei seg og skuffet eller overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: 00d1d...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har all grunn til å være lei deg.

Gratulerer med dagen til deg og en stor klem fra meg til deg.

Skrevet

Jeg syns du overreagerer, men så har ikke jeg feiret min egen bursdag de siste 20 årene. Glad for at bursdagen kommer, ja, men feirer ikke at jeg blir eldre.

Likevel forstår jeg at du blir skuffet også, når dette kom på toppen av flere ting. Men gråte seg i søvn? Nei, det var å dra det litt langt, synes jeg.

Anonymous poster hash: 51ee4...f32

Skrevet

Jeg hadde også grått meg i søvn etter en slik dag.

Uansett om en er blitt voksen og skal klare forstå alle andre sine følelser hele tiden så hadde det nok vært fint om noen hadde sett deg også i går. En kake og en liten gave fra din mann hadde vært det minste å forvente.

Gratulerer med overstått, gå ut og spander på deg noe fint denne uken. Det fortjener du.

Skrevet

Absolutt lov til å være lei seg her. Synes det er dårlig av både moren din (hadde aldri glemt mine barns bursdag!) og mannen din å glemme dagen din. Klem til deg

Anonymous poster hash: 84a97...eff
Skrevet

Jeg hadde nok ikke grått meg i søvn, men kjeftet mannen huden full.

Og så hadde jeg kjøpt meg gaver selv på nett.

Gratulerer med overstått bursdag.

Anonymous poster hash: 4de47...4ea
Skrevet

Absolutt lov til å være skuffet. Nesten godt gjort at både mannen og moren din glemte bursdagen. Ingen unnskyldning for å glemme bursdagen din at bestemor er syk, etter min mening.

Kjøp deg noe fint, det høres ut som du har fortjent det. Gratulerer med overstått bursdag! :)

Skrevet

Hadde skjelt ut mannen etter noter, og gått ut og spist en bedre middag med venninner.

Anonymous poster hash: 7217f...86a
Skrevet

Bursdagen vår vel egentlig bare siste dråpen, om alt hadde vært fint ellers hadde jeg nok bare blitt irritert på mannen. Da jeg fant ut at bestemor var så syk at vi kommer til å miste henne klarte jeg ikke si noe, lå på sofaen og gråt (ungene sov), men han kom faktisk ikke bort for å trøste meg fordi jeg ikke sa noe.

Er bare så utrolig sliten...

Anonymous poster hash: 00d1d...8f0

Skrevet

uff da.. kke så greit å være deg om dagen.. Stor klem fra meg! :) La barna være hjemme hos mannen, så tar du deg noen timer fri og kjøper deg noe fint og koser deg litt ute! kanskje invitere med en venninne :) Gjør litt stas på deg selv! Og gratulerer med overstått!   :smilyblomst:

Anonymous poster hash: 1ab6c...f87
Skrevet

Hadde vore skuffa og lei meg, og mannen hadde fått vite det, spesiellt om han kom med ein slik klage i tillegg. Gratulerer med overstått bursdag! :dagens-rose:

Skrevet (endret)

Du har lov å være skuffet over både mannen din og moren din.

Man glemmer ikke barna sine sin bursdag fordi om forelderen sin er syk.

Skjem deg selv bort med noe du ønsker deg og gi regningen til mannen din.

Ja, og gratulerer med dagen :D

Endret av Liv & Røre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...