Gå til innhold

Har vi gjort noe galt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngste kastet opp i natt. Planen for dagen var at heile familien skulle i bakken i dag. Dette blir så klart avlyst for mamma og yngste.

 

Pappa og eldste drar alikevel, men tar i tillegg med en vennine. Er dette greit, eller burde vi alle holde oss hjemme i tilfelle eldste også er smittet og i allefall ikke involvert et annet barn? Dette barnet blir ikke sammen med eller i nærheten av yngste.

 

Anonymous poster hash: a796f...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke være hjemme i tilfelle rottefelle. Vi er aldri det. Sender storesøster i barnehagen selv om minsten kaster opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...