Gå til innhold

Hormonella....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 8 uke og i det siste har jeg begynt å irritere meg over "alt" mannen gjør. Jeg elsker han og vi har det veldig bra sammen, men alikevel irriterer alt meg. Ikke har jeg så veldig lyst til å bli tatt på heller....vil egentlig bare være alene. Er det andre som har det sånn??? Eller er jeg helt på tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det litt sånn når jeg var rundt uke 10 selv i graviditeten. Varte heldigvis ikke så lenge, men alt han gjorde irriterte meg og jeg ville egentlig bare bort fra han. Gikk fort over :-)

 

Anonymous poster hash: ec5dc...697

Skrevet

Åååå...enda godt det ikke bare er meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...