biiiiiip Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Er gravid i 8 uke og i det siste har jeg begynt å irritere meg over "alt" mannen gjør. Jeg elsker han og vi har det veldig bra sammen, men alikevel irriterer alt meg. Ikke har jeg så veldig lyst til å bli tatt på heller....vil egentlig bare være alene. Er det andre som har det sånn??? Eller er jeg helt på tur?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Jeg hadde det litt sånn når jeg var rundt uke 10 selv i graviditeten. Varte heldigvis ikke så lenge, men alt han gjorde irriterte meg og jeg ville egentlig bare bort fra han. Gikk fort over :-) Anonymous poster hash: ec5dc...697
biiiiiip Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2015 Åååå...enda godt det ikke bare er meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå