Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Den siste uken har vår 16 mnd gamle gutt begynt å våkne i 05 tiden. Av og til tidligere. Prøvd å legge han tidligere og senere enn vanlig men nei. Han har brukt å sove til 0630 tiden siden sept så nå skjønner jeg lite hva som skjer. Noen tips? Anonymous poster hash: d5fde...f16
MilleMarmelade Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Ingen tips (min toåring sover gjerne til kl 9 om han kan), bare medfølelse! Nå er jeg våken fordi ungen hoster og har sår hals (og mageboeren gjør kollbøtter). Samboeren derimot... Sover så godt atte! Dårlig gjort!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Sliter med det samme selv. Ingenting nytter. Regner med det er en fase han må gjennom. Men det ble litt vell tøfft nå som jeg har halsbetennelse og føler med utslitt selv. Anonymous poster hash: ffc59...aa4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Samme her. Etter Bhg start er d 05 hver dag .. Er vi riktig heldige så er det i 4 tida og føler me deg Anonymous poster hash: 81c47...1a3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Hos oss går det der i perioder. Nå passerer vi heldigvis 06. Hver gang det begynner å krype mot 05 kutter bi dagsovingen litt. Da blir det sakte men sikkert litt senere igjen. Men vi har rett og slett bare en morgenfugl. 3 år og oppe 6 hver dag, uansett leggetid (unntak er sykdom, da blir det noen ganger litt senere). Anonymous poster hash: 5c4b7...66a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Sikkert sulten! Gi mat og legg ham igjen, det gjør vi her. Anonymous poster hash: 482e8...bb8
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Hadde en sånn periode på jenta vår i juleferien (gjesp!). Det vi gjorde, var å kutte ned fra to til en soving på dagen (kanskje dere allerede har gjort det), og at jeg til slutt nektet å stå opp med henne. Hun var i sengen sin og jeg gikk inn til henne med jevne mellomrom, tok henne opp og roet henne og sa at det er ikke morgen ennå, sove litt til... Igjen og igjen. Hun roet seg til slutt en gang i 6- tiden og var rolig ca 15 min. Da hun begynte igjen, tok jeg henne opp med en gang. Etter det har hun faktisk sovet til 6-6.30 hver dag. Når det er sagt, hadde hun da holdt på noen uker, og min erfaring er at de ofte har sånne "grytidlig - perioder", men de går over!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Oi det var tidlig! Jeg som syns synd i meg selv når småen vekket meg halv 8 i dag hehe. Anonymous poster hash: d16e8...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå