Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #1 Skrevet 25. januar 2015 Det er leit. At hun tror jeg er dum. Hun gjemmer ølboksen bak ryggen fordi om jeg ser hun er full, fordi om jeg ser hun tar den fram eller jeg hører hun åpner den. Den lyden hater jeg. Jeg hater alkohol. Pappaen min er ikke mye bedre han heller. Men han var voldelig også. I hele min oppvekst har det vært alkohol. Vi har alltid hørt den alkohol-åpningslyden. Var veldig brutale opplevelser som jeg ikke har bearbeidet. Vold, både med hånd og med kniv/glasskår. Vi kom oss vekk og de er skilt, men ennå er det et helvete. Går til psykolog, men får beskjed om at jeg nesten MÅ si opp kontakten for å komme videre. Men det fungerer ikke slik... Hater at jeg gang på gang tar en prat med moren min om alkoholen. At hun MÅ slutte. Og hun vil ja, men nei. Men hurra: Vi, jeg og min lillesøster, fikk ihvertfall en edru!! jul!! Med mamma! Bare den gleden er stor!! <3 Anonymous poster hash: 789a0...2e5
Gjest Antarctica Skrevet 25. januar 2015 #2 Skrevet 25. januar 2015 Huff, så trist. Jeg tror egentlig det samme som terapeuten din. En svale gjør ingen sommer... Du bruker mye krefter på dette, og det er egentlig hun som bør bruke krefter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå