Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 krysse fingrene for meg!?? For 1 1/2 år siden var jeg utslitt: overvektig, mann i Nordsjøen, 4 barn (d minste på 2) og jeg var butikksjef i en stor kjedebutikk. Følte jeg var på vei til å bli skikkelig syk... (og d hadde jeg vel antagelig blitt etterhvert også) Jeg fant ut at livet mitt ikke "funket", og at jeg måtte ta grep! Jeg sa opp jobben min, og trengte nesten 6 mnd til å "kvikne" igjen. D påfølgende året brukte jeg på ungene og på å slanke meg -38 kg Gjorde d pga helsen, men YEAY ME!! I løpet av d året fant jeg ut at jeg ville ha "drømmejobben", og var på intervju på våren. De likte meg, sa de, men ingen ble ansatt... På høsten fikk jeg et annet jobbtilbud, sa fra til direktøren på "drømmestedet" og han inviterte meg på nytt intervju, sammen med øk./markedssjefen. De sa igjen at de likte meg og at de trodde jeg ville passe perfekt innen en spesiell avd. Men så ble d likevel ingenting, da de ikke hadde et tidsperspektiv over når den nye avd. var klar. Nå er d bestemt at de SKAL ansette flere, 4 personer til! Så jeg sendte en mail der jeg sa d var spennende nyheter, og spurte om jeg var 1 av de 4.... Håper jeg får svar mandag!! Når en dør stenges, skal en annen åpnes... Føler at d er MIN tur nå!! Takk for at DU gadd å lese mine tanker i natten Så håper alle vil sende gode tanker og positiv energi min vei <3 TAKK!! Fortsatt gid helg!! Anonymous poster hash: d0946...616
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 *GOD helg Anonymous poster hash: d0946...616
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Lykke til Anonymous poster hash: 9d99a...b8f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Lykke til!! Håper det virkelig går seg til for deg! Og gratulerer med vekttapet Anonymous poster hash: f50f4...81f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Gode tanker sendes din vei og mange fingre krysses Lykke til! Og gratulerer med nytt liv! Anonymous poster hash: 11f3e...be9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Du virker som en skikkelig hyggelig stå-på-kvinne! 😊 Krysser fingrene for deg! Lykke til😊👍 Anonymous poster hash: 7bb9b...7d5
Gjest Antarctica Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 Tvi tvi! Så bra at du tok grep om livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 Tusen takk Anonymous poster hash: d0946...616
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 Kan jeg spørre: Sa du opp jobben og gikk uten penger? Jeg er der du var, og har lyst til å gjøre noe av det samme. Bruker flere kvelder i uka oppløst i tårer på sofaen pga jobb, og sover dårlig. Jeg er egentlig veldig glad i jobben min, så vil helst ikke si den opp, men i en lengre periode nå ar det vært alt for mye... Vurderte du/ undersøkte du muligheten for sykemelding? Jeg tenker at legen sikkert vil si at jeg ikke er sliten/feit/syk nok, så vurderer å søke ulønnet permisjon, men er usikker på om det vil bli innvilget... Håper VIRKELIG at det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: cdfea...7ef
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 Kan jeg spørre: Sa du opp jobben og gikk uten penger? Jeg er der du var, og har lyst til å gjøre noe av det samme. Bruker flere kvelder i uka oppløst i tårer på sofaen pga jobb, og sover dårlig. Jeg er egentlig veldig glad i jobben min, så vil helst ikke si den opp, men i en lengre periode nå ar det vært alt for mye... Vurderte du/ undersøkte du muligheten for sykemelding? Jeg tenker at legen sikkert vil si at jeg ikke er sliten/feit/syk nok, så vurderer å søke ulønnet permisjon, men er usikker på om det vil bli innvilget... Håper VIRKELIG at det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: cdfea...7ef At jobben er for mye i hverdagen er i sykmeldingsgrunnlag. Ta ansvar for eget liv og gjør endringer som er mer forenelig med hverdagen din. Anonymous poster hash: c8f2c...154
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 Ja, jeg sa opp med 8 ukers karantene av dagpenger.... Jeg hadde garantert fått sykmelding, men ville ikke d... Vet ikke helt hvorfor, og ikke så lurt økonomisk, men d var litt sånn "nå er d MEG d gjelder"... kanskje jeg er litt snål..?.. Uansett: jeg har ikke angret i så mye som ett minutt på at jeg sluttet!! Vet ikke hva jeg skal råde deg til, men slik kan du ikke ha d!! Dersom du sitter å gråter om kveldene, så er d et tegn på at du trenger s.mld, mener JEG! Håper du finner ut av d!! Klem & takk HI Anonymous poster hash: d0946...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå