Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Tommel opp Anonymous poster hash: 51e04...79b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Tenker på Adam og Ida Anonymous poster hash: e29b5...931
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Jeg liker det veldig godt. Min datter heter det. Anonymous poster hash: d16f8...991
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Elsker det! Anonymous poster hash: 68eeb...b19
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Fint navn, men forholdsvis vanlig, så ikke riktig navn hvis dere forsøker å finne et navn ikke alle andre heter. Anonymous poster hash: 9e08e...35b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Fint navn, men forholdsvis vanlig, så ikke riktig navn hvis dere forsøker å finne et navn ikke alle andre heter. Anonymous poster hash: 9e08e...35b Jøss. Er det så vanlig altså. Vi har et rimelig stort nettverk og kjenner kun to andre som heter Ada, og det er to voksne damer på hver sin kant av landet... Hvor bor du, hvor det er så populært med dette navnet da? Anonymous poster hash: d16f8...991
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 stygt. Anonymous poster hash: e5317...d66
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Nydelig! Anonymous poster hash: 1ceb5...fd0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Nydelig Anonymous poster hash: 403b4...8fc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 Tenker på JADA! Anonymous poster hash: 0349b...5f4
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #13 Skrevet 24. januar 2015 Vurderte det til vår datter. Veldig fint navn! Anonymous poster hash: acb84...6c0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 Lada? Anonymous poster hash: f85b5...349
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #16 Skrevet 25. januar 2015 Enkelt og flott! Anonymous poster hash: d7cb3...005
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #17 Skrevet 25. januar 2015 Kjempefint Anonymous poster hash: 29d09...7b1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #18 Skrevet 25. januar 2015 Ok Anonymous poster hash: ee74d...1bc
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #19 Skrevet 25. januar 2015 Fint navn! Anonymous poster hash: 5085d...4a5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #21 Skrevet 25. januar 2015 Nei. Har aldri likt det. Ikke Ada, ikke Ida og ikke Oda. Synes ikke de er pene Anonymous poster hash: f87d4...c8a
Violeta Skrevet 25. januar 2015 #22 Skrevet 25. januar 2015 Fint, og veldig vanlig her hvertfall. Ada har aldri før vært så populært, står det her: http://m.navn.klikk.no/jentenavn/ada
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #23 Skrevet 25. januar 2015 elsker det. min datter heter det, men da hun ble døpt for ti år siden var det nesten ingen som brukte dette navnet dvs kun et navn som noen over 80 pluss hadde Anonymous poster hash: 93807...404
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #24 Skrevet 25. januar 2015 Liker det ikke, men klarer ikke helt sette fingeren på hva jeg ikke liker Anonymous poster hash: b0858...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå