Gå til innhold

hva synes dere om navnet ada?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 67d6b...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tommel opp :)

 

Anonymous poster hash: 51e04...79b

Skrevet

Tenker på

Adam og Ida

 

Anonymous poster hash: e29b5...931

Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Min datter heter det.

 

Anonymous poster hash: d16f8...991

Skrevet

Elsker det!

 

Anonymous poster hash: 68eeb...b19

Skrevet

Fint navn, men forholdsvis vanlig, så ikke riktig navn hvis dere forsøker å finne et navn ikke alle andre heter.



Anonymous poster hash: 9e08e...35b
Skrevet

 

Fint navn, men forholdsvis vanlig, så ikke riktig navn hvis dere forsøker å finne et navn ikke alle andre heter.

 

Anonymous poster hash: 9e08e...35b

 

Jøss. Er det så vanlig altså. Vi har et rimelig stort nettverk og kjenner kun to andre som heter Ada, og det er to voksne damer på hver sin kant av landet... Hvor bor du, hvor det er så populært med dette navnet da?

 

 

Anonymous poster hash: d16f8...991

Skrevet

stygt.



Anonymous poster hash: e5317...d66
Skrevet

Nydelig!

 

Anonymous poster hash: 1ceb5...fd0

Skrevet

Nydelig :)



Anonymous poster hash: 403b4...8fc
Skrevet

Tenker på JADA!

 

Anonymous poster hash: 0349b...5f4

Skrevet

Vurderte det til vår datter. Veldig fint navn!

 

Anonymous poster hash: acb84...6c0

Skrevet

Lada?

 

Anonymous poster hash: f85b5...349

Skrevet

Enkelt og flott!



Anonymous poster hash: d7cb3...005
Skrevet

Kjempefint



Anonymous poster hash: 29d09...7b1
Skrevet

Ok



Anonymous poster hash: ee74d...1bc
Skrevet

Fint navn!

 

Anonymous poster hash: 5085d...4a5

Skrevet

Nei. Har aldri likt det.

 

Ikke Ada, ikke Ida og ikke Oda.

Synes ikke de er pene

 

Anonymous poster hash: f87d4...c8a

Skrevet

elsker det. min datter heter det, men da hun ble døpt for ti år siden var det nesten ingen som brukte dette navnet dvs kun et navn som noen over 80 pluss hadde :eeeh:



Anonymous poster hash: 93807...404
Skrevet

Liker det ikke, men klarer ikke helt sette fingeren på hva jeg ikke liker

 

Anonymous poster hash: b0858...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...