Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg skal vise at jeg er sterk og tåler "alt". Sier alltid de rette tingene for vil ikke at andre skal bekymre seg for meg. Blir nesten overpositiv:/ Har i det siste fått det hørt det mye pga vansker med min egen helse og at samboer er til behandling for OCD og jeg er alene med ansvaret for 2 barn under 4 år. Men for meg selv faller masken og jeg gråter mens jeg legger sammen klær etc. Flere som føler de har 2 ansikt i slike sammenhenger? Anonymous poster hash: 91fd3...74f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Samme her Slitsomt Anonymous poster hash: cf0eb...9f2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Absolutt. Trygg fasade utad, alt under kontroll. Alene blir jeg svak og redd. Anonymous poster hash: ee2ff...8a0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Me too.... Anonymous poster hash: 256da...dd6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Klarer ikke ta imot trøst og omsorg når jeg har det som verst. Anonymous poster hash: ee33e...e2c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 Sånn er jeg bestandig. Ingen som vet hvordan jeg egentlig har det. Ikke engang mannen min. Jeg er verdens gladeste person utad, ikke type "seeee så fint og flott og hvor lykkelig vi er"-oppdateringer på fb, men hvis folk spør så sier jeg aldri hvordan jeg egentlig har det. Det er litt slitsomt kjenner jeg, men for meg er det værre å vise den sårbare siden min. Anonymous poster hash: 76c88...61a
chriss04 Skrevet 25. januar 2015 #7 Skrevet 25. januar 2015 Jeg sier det som regel aldri når jeg har det vondt. Rett og slett fordi jeg hater at folk skal synes synd på meg. Takler rett og slett ikke å være sårbar
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #8 Skrevet 25. januar 2015 I hear you sister! Samme her, jeg pynter til og med på sannheten til legen min. Noe som selvsagt resulterer i at jeg ikke får frem hvordan jeg egentlig har det. Anonymous poster hash: 7bb50...f9e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #9 Skrevet 25. januar 2015 Ja jeg ble kjeftet opp av søsteren min at jeg måtte slutte å være så positiv og rolig hele tiden. Sa at det var lov å ikke være den sterke hele tiden. Men jeg klarer det bare ikke! I tillegg er jeg i helsevesenet og har en tendens til å bagatellisere plagene mine...samboer blir litt frustrert noen ganger :/ HI Anonymous poster hash: 91fd3...74f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #10 Skrevet 25. januar 2015 Det kommer helt an på hvem det er som bekymrer seg. Det er ytterst få som jeg har så stor tillit til at de får komme så nært at jeg svarer ærlig. Når det stormer som værst tar jeg kontakt selv med en av dem når jeg er klar for å snakke. Jeg er en veldig sterk person som har vært igjennom ganske mye så det skal faktisk mye til for å knekke meg. Men jeg har lært etter den store knekken at jeg må dele tanker ellers går det ikke. Heldigvis har jeg en venninne som er verdt sin vekt gull! Hun er min "ventil" og er trygg som en klippe og absolutt verdt tilliten jeg har vist henne. Dette går begge veier. Jeg er alltid der for henne også. Det er litt rart at vi er så nære for vi er som natt og dag! Livene våre arter seg forskjellig og vi har helt forskjellig bakgrunn. Men likevel føler begge at ingen kan måle seg mot den andre i å høre på og være til hjelp hvis det er noe. Jeg er evig takknemlig for vårt vennskap💖 Anonymous poster hash: 95cb6...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå