Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Har kommet helter av treningen og det påvirker også matinntaket negativt. Legger meg nå helt kvalm og tenker at i morgen MÅ jeg komme i gang med trening igjen. Så er problemet mitt dropfoten min da og nedsatt kraft i hele ve ben. Hvordan trene effektivt og da spesielt ift utholdenhet og fettforbrenning? Sykling, roing etc? Hjelp! Anonymous poster hash: 33c43...f28
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Både sykling, roing og svømming bør vell fungere bra? Anonymous poster hash: ffdec...fc2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 OG så bør du trene benet bevisst! Anonymous poster hash: 2a4f7...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå