Gå til innhold

Komplimenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg fått komplimenter for hårsveisen, sminken, antrekket og sangstemmen... Veldig uvant! Tror ikke jeg kan huske sist noen kommenterte noe i det hele tatt... Måtte bare skrive det ned!!

Anonymous poster hash: 6d036...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig! Da er det viktig å si takk iallefall😊 alt for mange som snakker seg ned og er håpløse på å ta i mot komplimenter 😯 regner med du fortjente hvert kompliment du fikk👏

Skrevet

Det var hyggelig, og jeg takket pent :) Jeg syntes jeg så bra ut selv også, og det er mulig at det var litt av grunnen til at jeg så bra ut for de andre...

Skrevet

Fikk et komplement av en fremmed dame i heisen en gang. Jeg smilte resten av dagen😊

Anonymous poster hash: e6a6e...f8b

Skrevet

I kveld har jeg fått komplimenter for hårsveisen, sminken, antrekket og sangstemmen... Veldig uvant! Tror ikke jeg kan huske sist noen kommenterte noe i det hele tatt... Måtte bare skrive det ned!!

Hehe og jeg (en sliten småbarnsmor til 2) fikk komplimenter av to mannlige kolleger når jeg skulle ut og spise etter jobb for et par uker siden. Hev sminke i trynet og kledde meg i skjørt og en bluse rett etter vakta mi. Han ene sa "Wow, jeg ble helt satt ut, kjente deg nesten ikke igjen" Da ble jeg litt rød i kinna og litt fnisete etterpå:) Har en samboer som jeg er veldig glad i, men det er alltid hyggelig uansett. Nyt følelsen!  :legrine:

Anonymous poster hash: b2fc5...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...