Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 I kveld har jeg fått komplimenter for hårsveisen, sminken, antrekket og sangstemmen... Veldig uvant! Tror ikke jeg kan huske sist noen kommenterte noe i det hele tatt... Måtte bare skrive det ned!! Anonymous poster hash: 6d036...0f3
BellaSuz Skrevet 25. januar 2015 #3 Skrevet 25. januar 2015 Så hyggelig! Da er det viktig å si takk iallefall😊 alt for mange som snakker seg ned og er håpløse på å ta i mot komplimenter 😯 regner med du fortjente hvert kompliment du fikk👏
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #4 Skrevet 25. januar 2015 Det var hyggelig, og jeg takket pent Jeg syntes jeg så bra ut selv også, og det er mulig at det var litt av grunnen til at jeg så bra ut for de andre... Anonymous poster hash: 6d036...0f3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Fikk et komplement av en fremmed dame i heisen en gang. Jeg smilte resten av dagen😊 Anonymous poster hash: e6a6e...f8b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #6 Skrevet 25. januar 2015 I kveld har jeg fått komplimenter for hårsveisen, sminken, antrekket og sangstemmen... Veldig uvant! Tror ikke jeg kan huske sist noen kommenterte noe i det hele tatt... Måtte bare skrive det ned!! Anonymous poster hash: 6d036...0f3 Hehe og jeg (en sliten småbarnsmor til 2) fikk komplimenter av to mannlige kolleger når jeg skulle ut og spise etter jobb for et par uker siden. Hev sminke i trynet og kledde meg i skjørt og en bluse rett etter vakta mi. Han ene sa "Wow, jeg ble helt satt ut, kjente deg nesten ikke igjen" Da ble jeg litt rød i kinna og litt fnisete etterpå Har en samboer som jeg er veldig glad i, men det er alltid hyggelig uansett. Nyt følelsen! Anonymous poster hash: b2fc5...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå