Gå til innhold

Komplimenter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg fått komplimenter for hårsveisen, sminken, antrekket og sangstemmen... Veldig uvant! Tror ikke jeg kan huske sist noen kommenterte noe i det hele tatt... Måtte bare skrive det ned!!

 

Anonymous poster hash: 6d036...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig! Da er det viktig å si takk iallefall😊 alt for mange som snakker seg ned og er håpløse på å ta i mot komplimenter 😯 regner med du fortjente hvert kompliment du fikk👏

Skrevet

Det var hyggelig, og jeg takket pent :) Jeg syntes jeg så bra ut selv også, og det er mulig at det var litt av grunnen til at jeg så bra ut for de andre...

 

Anonymous poster hash: 6d036...0f3

Skrevet

Fikk et komplement av en fremmed dame i heisen en gang. Jeg smilte resten av dagen😊

 

 

Anonymous poster hash: e6a6e...f8b

Skrevet

I kveld har jeg fått komplimenter for hårsveisen, sminken, antrekket og sangstemmen... Veldig uvant! Tror ikke jeg kan huske sist noen kommenterte noe i det hele tatt... Måtte bare skrive det ned!!

 

Anonymous poster hash: 6d036...0f3

 

Hehe og jeg (en sliten småbarnsmor til 2) fikk komplimenter av to mannlige kolleger når jeg skulle ut og spise etter jobb for et par uker siden. Hev sminke i trynet og kledde meg i skjørt og en bluse rett etter vakta mi. Han ene sa "Wow, jeg ble helt satt ut, kjente deg nesten ikke igjen" Da ble jeg litt rød i kinna og litt fnisete etterpå:) Har en samboer som jeg er veldig glad i, men det er alltid hyggelig uansett. Nyt følelsen!  :legrine:

 

Anonymous poster hash: b2fc5...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...