Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Begynt å skrive erotiske bøker nå,hahaha den mannen den mannen,er så rar! Anonymous poster hash: ae920...d6b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Sitat Aune:" elsk med rompa bar. Slikk i det livets sødme",hahahaha Anonymous poster hash: ae920...d6b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Han når vel ikke helt opp til den øverste greina, for å si det pent? Anonymous poster hash: e5258...7c9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Aner meg at han ikke blir noen suksessrik forfatter. Påpekte forresten selv at han aldri før hadde lest noen bok, og nå skal han altså skrive en... Anonymous poster hash: 7971c...315
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Og det måtte selvsagt bli erotikk haha Anonymous poster hash: ae920...d6b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Synes bare hele fyren er herlig rar jeg dessverre litt ufrivillig komisk kanskje? Har ikke lest Fifty shades så får vel lese hans bok Anonymous poster hash: eb512...9e6
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Haha, jeg blir ikke sjokkert. Nesten så jeg må lese boken hans når den kommer, er noe irriterende rart, men samtidig fascinerende med den fyren. Anonymous poster hash: d834f...741
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Hjelp !! Anonymous poster hash: 605eb...d05
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Ja han virker som en skrulling,hihi Anonymous poster hash: ae920...d6b
MammantilNurket Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Dis er er fantastisk stykke film. Gleder meg til "50 Shades of Sand"
pifi med tre nurk Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Han er så utrolig lite sjarmerende og lite tiltrekkende.. Og så er han påtrengende opptatt av sex.. Blærk!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 Begynt å skrive erotiske bøker nå,hahaha den mannen den mannen,er så rar!Anonymous poster hash: ae920...d6b Akkurat DET overrasker meg igrunn ikke han hadde ikke klart å holde en tale i en begravelse engang uten å være vulgær og erotisk !! Anonymous poster hash: b8521...00b
Pengetreet Skrevet 24. januar 2015 #13 Skrevet 24. januar 2015 Selvtilliten er på plass i alle fall. Hvis jeg ikke hørte helt feil så mente han at han ville kunne bli blant de største forfatterne i vår tid?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 Hver gang Sand og Aulie intervjues direkte (senest for et par uker siden på God morgen Norge),så er jeg spent på hva som kommer ut av kjeften på dem. Man kan alltid vente seg noen fraser av et eller annet slag Anonymous poster hash: ae920...d6b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #15 Skrevet 25. januar 2015 Boka kommer sikkert til å handle om amming Anonymous poster hash: cbd45...48a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #16 Skrevet 25. januar 2015 Boka kommer sikkert til å handle om ammingAnonymous poster hash: cbd45...48a neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla.... Anonymous poster hash: ae920...d6b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #17 Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor skal tv2 gang på gang gi dette paret en mikrofon...?? Anonymous poster hash: 96405...5be
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #18 Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor skal tv2 gang på gang gi dette paret en mikrofon...??Anonymous poster hash: 96405...5be fordi det er underholdning,man vet aldri hva man får Anonymous poster hash: ae920...d6b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #19 Skrevet 25. januar 2015 Javel. Anonymous poster hash: 41932...e4d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #20 Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor skal tv2 gang på gang gi dette paret en mikrofon...??Anonymous poster hash: 96405...5be fordi det er underholdning,man vet aldri hva man får Anonymous poster hash: ae920...d6b Er det virkelig det? Eller er det bare patetisk?? Ingen andre medier gir de så mye oppmerksomhet som tv2.... Anonymous poster hash: 96405...5be
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #21 Skrevet 25. januar 2015 Boka kommer sikkert til å handle om ammingAnonymous poster hash: cbd45...48a neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla....Anonymous poster hash: ae920...d6b Men han blir jo kåt av å se kona (er de gift?) amme, dessuten kan han ikke svasløre alt innholdet før den gies ut. Anonymous poster hash: cbd45...48a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #22 Skrevet 25. januar 2015 Boka kommer sikkert til å handle om ammingAnonymous poster hash: cbd45...48a neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla....Anonymous poster hash: ae920...d6b Men han blir jo kåt av å se kona (er de gift?) amme, dessuten kan han ikke svasløre alt innholdet før den gies ut. Anonymous poster hash: cbd45...48a Han er ikke god. Litt overhormonell kan man vel si... Anonymous poster hash: 41932...e4d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #23 Skrevet 25. januar 2015 Boka kommer sikkert til å handle om ammingAnonymous poster hash: cbd45...48a neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla....Anonymous poster hash: ae920...d6b Men han blir jo kåt av å se kona (er de gift?) amme, dessuten kan han ikke svasløre alt innholdet før den gies ut. Anonymous poster hash: cbd45...48a Han er ikke god. Litt overhormonell kan man vel si...Anonymous poster hash: 41932...e4d Får meg til å tenke på han ammeelskeren i Lilyhammer. Jækk.... Anonymous poster hash: cbd45...48a
Gjest thricane Skrevet 25. januar 2015 #24 Skrevet 25. januar 2015 Ha ha ha ha, jeg synes de to er skikkelig festlige. Gjør meg ingenting at de er litt utenom standard, det er bare gøy.
Helene Harepus Skrevet 25. januar 2015 #25 Skrevet 25. januar 2015 Ikke nok med det! "– Jeg tror at jeg som forfatter kan bli en av de store i vår tid, sier Aune Sand."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå