Gå til innhold

OMG,Aune Sand altså!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å skrive erotiske bøker nå,hahaha :) den mannen den mannen,er så rar!

Anonymous poster hash: ae920...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitat Aune:" elsk med rompa bar. Slikk i det livets sødme",hahahaha :)

Skrevet

Han når vel ikke helt opp til den øverste greina, for å si det pent?

Anonymous poster hash: e5258...7c9

Skrevet

Aner meg at han ikke blir noen suksessrik forfatter. Påpekte forresten selv at han aldri før hadde lest noen bok, og nå skal han altså skrive en...

Anonymous poster hash: 7971c...315

Skrevet

Og det måtte selvsagt bli erotikk haha :)

Skrevet

Synes bare hele fyren er herlig rar jeg :) dessverre litt ufrivillig komisk kanskje? Har ikke lest Fifty shades så får vel lese hans bok ;)

Anonymous poster hash: eb512...9e6

Skrevet

Haha, jeg blir ikke sjokkert. Nesten så jeg må lese boken hans når den kommer, er noe irriterende rart, men samtidig fascinerende med den fyren.

Anonymous poster hash: d834f...741
Skrevet

Hjelp !!

Anonymous poster hash: 605eb...d05

Skrevet

Ja han virker som en skrulling,hihi ;)

Skrevet

Dis er er fantastisk stykke film.

Gleder meg til "50 Shades of Sand" :D

Skrevet

Han er så utrolig lite sjarmerende og lite tiltrekkende.. Og så er han påtrengende opptatt av sex.. Blærk!

Skrevet

Begynt å skrive erotiske bøker nå,hahaha :) den mannen den mannen,er så rar!Anonymous poster hash: ae920...d6b

Akkurat DET overrasker meg igrunn ikke han hadde ikke klart å holde en tale i en begravelse engang uten å være vulgær og erotisk !!

Anonymous poster hash: b8521...00b

Skrevet

Selvtilliten er på plass i alle fall. Hvis jeg ikke hørte helt feil så mente han at han ville kunne bli blant de største forfatterne i vår tid?

Skrevet

Hver gang Sand og Aulie intervjues direkte (senest for et par uker siden på God morgen Norge),så er jeg spent på hva som kommer ut av kjeften på dem. Man kan alltid vente seg noen fraser av et eller annet slag :P

Skrevet

Boka kommer sikkert til å handle om amming

Anonymous poster hash: cbd45...48a

Skrevet

Boka kommer sikkert til å handle om ammingAnonymous poster hash: cbd45...48a

neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla....

Skrevet

Hvorfor skal tv2 gang på gang gi dette paret en mikrofon...??

Anonymous poster hash: 96405...5be

Skrevet

Hvorfor skal tv2 gang på gang gi dette paret en mikrofon...??Anonymous poster hash: 96405...5be

fordi det er underholdning,man vet aldri hva man får ;)

Skrevet

Javel.

Anonymous poster hash: 41932...e4d

Skrevet

Hvorfor skal tv2 gang på gang gi dette paret en mikrofon...??Anonymous poster hash: 96405...5be

fordi det er underholdning,man vet aldri hva man får ;)Anonymous poster hash: ae920...d6b

Er det virkelig det? Eller er det bare patetisk??

Ingen andre medier gir de så mye oppmerksomhet som tv2....

Anonymous poster hash: 96405...5be

Skrevet

neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla....Anonymous poster hash: ae920...d6b
Men han blir jo kåt av å se kona (er de gift?) amme, dessuten kan han ikke svasløre alt innholdet før den gies ut.

Skrevet

neida, han fortalte jo litt ut i fra boka på God kveld Norge i går og der gikk det i å elske med rumpa bar og suge søte safter bla....Anonymous poster hash: ae920...d6b
Men han blir jo kåt av å se kona (er de gift?) amme, dessuten kan han ikke svasløre alt innholdet før den gies ut. Anonymous poster hash: cbd45...48a
Han er ikke god. Litt overhormonell kan man vel si...

Anonymous poster hash: 41932...e4d

Skrevet

Men han blir jo kåt av å se kona (er de gift?) amme, dessuten kan han ikke svasløre alt innholdet før den gies ut. Anonymous poster hash: cbd45...48a
Han er ikke god. Litt overhormonell kan man vel si...Anonymous poster hash: 41932...e4d
Får meg til å tenke på han ammeelskeren i Lilyhammer. Jækk....

Gjest thricane
Skrevet

Ha ha ha ha, jeg synes de to er skikkelig festlige. Gjør meg ingenting at de er litt utenom standard, det er bare gøy.

Skrevet

Ikke nok med det! :D "– Jeg tror at jeg som forfatter kan bli en av de store i vår tid, sier Aune Sand."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...