Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #26 Skrevet 25. januar 2015 Nei hvorfor skal jeg det??? Kjenner mange fra HA og har vært på mange fester der gitt. Har mange gode venner det og de er da helt normale mennesker med jobb, familie, barn osv. De er heller IKKE kriminelle det er noe media og politi skremmer folk med. Hvis du er intressert i hvor mange rettssaker mc-miljøet nå har vunnet over politi, media og kommuner når det kommer til trakasseringen som disse driver med, så kan du gå inn på gruppen payback Norge på Facebook å lese linkene som er blitt lagt ut der! Er møkklei av fordommene som folk har mot dette miljøet! Anonymous poster hash: 659f6...7fd Så du tror politiet følger de miljøene for moro skyld??? For politiet er jo lizzom heeeelt koko assa... Konspirasjonsteori too much??? Anonymous poster hash: 9d769...b1c Har du vært inne på payback og lest linkene over alle rettssakene de har vunnet? Nei tenkte meg det! Trakassering er det politiet driver med. Men gidder ikke diskutere med blonde fjortiser. Miljøer har ikke bruk for slike som deg. Anonymous poster hash: 659f6...7fd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #27 Skrevet 25. januar 2015 HA? Hamar Arbeiderblad? Kan noen forklare hva ha står for. Altfor trøtt til å se koblingen akkurat nå...... Hahaha! 😃👍 Anonymous poster hash: 632c0...e4e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #28 Skrevet 25. januar 2015 Driter jeg opp den personen. Holder meg vekke fra folk som tror på regilion. Anonymous poster hash: ceede...c01
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #29 Skrevet 25. januar 2015 Ja, det gjør jeg faktisk. Jeg har fordommer mot damer (og menn) som har noe med Hell's Angels å gjøre. Ikke det at jeg tror at de alle er kriminelle eller slikt, men jeg tenker at et så harry miljø MÅ gjøre noe med deg. Og et menneske som frivillig oppsøker denne type miljø er for meg harry nok til at jeg dømmer de som litt mindre smarte. Anonymous poster hash: fc6c5...b6d
overlord Skrevet 25. januar 2015 #30 Skrevet 25. januar 2015 Ser ned på er ikke rette uttrykket, men hun er ikke en person jeg er interessert i å omgås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå