Gå til innhold

Prippen? Min frigjorte svigerfamilie

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er den at hvis vi må innom min svigerinne og hun VET at vi må innom for og hente noe kan hun ofte gå rundt i bare trusa og bh. Meg og hennes egen bror..En gang skulle jeg levere noe hos henne og hun kommer ut av dusjen med det minste håndkleet ever! Hun visste da også at jeg var på tur. Hun har addet meg på snapchat og sender ofte rumpebilder, enten fra garderoben på trening, eller vare av hele ræva. Og guess What - den er svær som juling! Er jeg prippen som i det minste synes hun kan kle på seg foran familie? Jeg blir pinlig berørt på hennes vegne. I midten av tjueårene og meget stolt av kroppen sin. Flott det liksom..

Anonymous poster hash: 63130...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...Du får ta igjen da, veit du....

Anonymous poster hash: e5ac7...7ef

Skrevet

Får feite opp låvedøra og sende bilder av den da..

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Er jeg sikkert litt frigjort ;)

Anonymous poster hash: ec105...b82

Skrevet

Hahaha, jeg så for meg hele scenarioet ,fantastisk :) ja du får sende samme type bilder av ræva tilbake ;)

Anonymous poster hash: 87e54...9ae

Skrevet

Hun høres sosialt hemmet ut, ikke frigjort.

Jeg hadde ignorert og avskrevet henne som oppegående menneske. Samt sluttet å snapchatte med henne.

Anonymous poster hash: cc7d5...397
Skrevet

Lite påkledning hadde ikkje gjort meg så mykje, er det greit for henne, så greit for meg.  Men hadde ikkje likt å bli neddynga av rumpebilete.  Kva glede kan du ha av dei, liksom?

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, men så er jeg av samme typen selv. Jeg går ikke i undertøyet sammen med svigerfamilien altså... Men er vi på sydenferie så går jeg lett rundt i bare stringen.

Anonymous poster hash: 7182d...7e6
Skrevet

Svigermor synes det er greit å springe rundt i kun truse...

Nei, det synet kunne jeg spart meg for!

Anonymous poster hash: 15684...bf6

Skrevet

Synet av hennes brede rumpe og ridebukselår har dessverre brent seg på netthinnen. Har ikke glede av hennes bilder! Er man. Voksen kan man kle på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...