Gå til innhold

Vi hadde sex uten kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er oddsen for å bli gravid når mensen er ventet helt i starten av februar? Hadde vel eggløsning ca 19.

Anonymous poster hash: 7fae8...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde dere sex da? Egget lever kun ca 24 timer, og kan kun befruktes i løpet av disse timene, etter hva jeg forstår. Sædceller kan derimot leve i flere dager, oppimot 5-6 muligens. 

Så hadde dere ubeskyttet samleie før den 19, kan er sjansen større enn om dere hadde det etter. Om det er sikkert at EL skjedde akkurat den datoen.

Anonymous poster hash: 3f8bc...1bc
Skrevet

Du kan bli gravid. Sædcellene kan leve lenge de.. men anbefaler deg og kjøpe angrepiller.

Anonymous poster hash: 5280d...914

Skrevet

Når hadde dere sex da? Egget lever kun ca 24 timer, og kan kun befruktes i løpet av disse timene, etter hva jeg forstår. Sædceller kan derimot leve i flere dager, oppimot 5-6 muligens.  Så hadde dere ubeskyttet samleie før den 19, kan er sjansen større enn om dere hadde det etter. Om det er sikkert at EL skjedde akkurat den datoen.   Anonymous poster hash: 3f8bc...1bc

Idag ☺️

Skrevet

Lot oss rive med. Har ikke hatt ubeskyttet sex siden jeg var gravid og den minste er ti mnd. Ikke krise om det skjer akkurat :) men jeg blir meget lett gravid! Har normal syklus og har regnet ut EL etter forrige mens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...