Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 hva er oddsen for å bli gravid når mensen er ventet helt i starten av februar? Hadde vel eggløsning ca 19. Anonymous poster hash: 7fae8...c82
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Når hadde dere sex da? Egget lever kun ca 24 timer, og kan kun befruktes i løpet av disse timene, etter hva jeg forstår. Sædceller kan derimot leve i flere dager, oppimot 5-6 muligens. Så hadde dere ubeskyttet samleie før den 19, kan er sjansen større enn om dere hadde det etter. Om det er sikkert at EL skjedde akkurat den datoen. Anonymous poster hash: 3f8bc...1bc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Du kan bli gravid. Sædcellene kan leve lenge de.. men anbefaler deg og kjøpe angrepiller. Anonymous poster hash: 5280d...914
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Når hadde dere sex da? Egget lever kun ca 24 timer, og kan kun befruktes i løpet av disse timene, etter hva jeg forstår. Sædceller kan derimot leve i flere dager, oppimot 5-6 muligens. Så hadde dere ubeskyttet samleie før den 19, kan er sjansen større enn om dere hadde det etter. Om det er sikkert at EL skjedde akkurat den datoen. Anonymous poster hash: 3f8bc...1bc Idag ☺️ Anonymous poster hash: 7fae8...c82
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Lot oss rive med. Har ikke hatt ubeskyttet sex siden jeg var gravid og den minste er ti mnd. Ikke krise om det skjer akkurat men jeg blir meget lett gravid! Har normal syklus og har regnet ut EL etter forrige mens Anonymous poster hash: 7fae8...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå